Gå til innhold

Anonym diskusjon fungerer IKKE

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som har lagt merke til at det å lage en tråd som usynlig ikke fungerer optimalt?

Om man trykker på avateren til trådstarter kommer man jo rett til profilen til vedkommende... :whistle:

Er ikke hele poenget med usynlighet borte da?????????? :ph34r:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv nå, jeg har satt min deltakelse til "usynlig". Om du trykker på avataren så kan du se hvem jeg er venn med, hvilke emner jeg har startet og siste innlegg fra meg... :dontgetit:

edit: logga av for å teste og jeg ser min egen avatar og nick i tråden.

Man må visst lage en ekstra konto for virkelig å være helt anonym... :ph34r:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Det er nok en smule begrepsforvrring her. "Synlig/skjult"-funksjonen er ikke for å anonymisere innlegg, men for å skjule deg i listen over aktive brukere, slik at folk ikke kan se hva du leser eller skriver eller om du er logget inn i det hele tatt. Men postene blir fortsatt stående under ditt brukernavn.

For å poste anonymt, slik at tråden ikke er knyttet til din profil, må du i tillegg til å være skjult krysse av for anonym posting når du oppretter posten. Denne muligheten får du bare i noen kategorier, som helse og juss. Da knyttes innlegget til en egen anonym brukers profil, og det er denne du ser når du klikker på avataren. Hvem som egentlig postet innlegget framgår ikke, det er lagret i en egen tabell som forumet ikke bruker i det hele tatt, og som bare jeg og to andre administratorer kan slå opp i hvis nødvendig. Hittil har jeg brukt den muligheten bare to ganger, for å verifisere eierskapet til en tråd når noen har sendt meg PM og sagt de er trådstarter.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...