Cuneax Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Nyttig teknologi for å overføre musikk trådløst på opptil 90 meters avstand. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 som har mulighet til å overføre musikk trådløst i en avstand på 46 meter, eller 91 meter uten møbler, vegger eller andre hindere imellom. Det kan være noe for ballsalen i det svenske slottet. Den er lang og smal, uten møbler, vegger eller andre hindre i mellom kortsidene. Så kan musikkspilleren stå på ene siden og høyttalerne på andre siden av salen. Helt uten at det trengs lydkabler langs veggene i det verneverdige bygget. 1 Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 RCA? For meg ser det ut som det er kun er minijack og usb tilkoblinger. Tror ikke jeg ofrer lyden fra B&W'ene mine på en minijack-komponent på størrelse med en fyrstikkeske.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hva er båndbredden på dette? Eller er det analogt, siden de påsåtr ingen forsinkelse? (det er jo ikke helt presist da heller, men presist nok) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg