sjokomelkringer Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 hei! jeg er 21 år og tok av reguleringen for 2 år siden. deretter var jeg flink til å bruke en såkalt plate som man bruker om natten. denne platen ble uheldigvis ødelagt etter at det hadde gått litt over ett år... jeg tenkte med meg selv; tennene har sikkert stabilisert seg, så det gjør ingenting. dumt kan du si!! nå har tennene begynt å skli ut igjen, og store gliper i tennene som var der før reguleringen begynner å vise! jeg er forbannet på meg selv. har tenkt på å anskaffe en ny plate, men lurer på om tennene mine har sklidd for mye ut til at en slik plate skal ha innvirkning. eller kan platen brukes som regulering? noen tips til hva som kan gjøres? noen med samme erfaringer? Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Spør en tannlege om du skal ha streng eller plate. Lenke til kommentar
sjokomelkringer Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Spør en tannlege om du skal ha streng eller plate. blir dette dyrt? må jeg betale alt selv, eller blir noe dekt? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det som er sikkert er i alle fall at det blir dyrere jo lenger du venter. Det er sannsynligvis bare snakk om et kosmetisk problem, og da må du betale selv. Plate kan i visse tilfeller brukes til å gjøre ganske store endringer, men dette er ganske upraktisk ettersom man da må gå med platen døgnet rundt. Tannlegen/kjeveortopeden vil hjelpe deg å finne ut hvilken løsning som er best for deg. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Vil bare si at om det er dyrt å sjekke nå, hvor dyrt er det da når skaden har fått godgjort seg? Better safe than sorry.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå