Staalkontroll Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 [...] å jeg hadde rett!!! så du mener fremdeles et minnekort til 390kr er billigere enn 150kr? hva fikk du i matte, da? Jeg snakket aldri om penger å matte! Jeg snakket om hva han fikk mest ut av for pengene!!!! Hvorfor i allverden gidder du å blåse opp denne saken igjen?! Ikke gid å skriv igjen for jeg kommer ikke til å svare! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg snakket aldri om penger å matte! Jeg snakket om hva han fikk mest ut av for pengene!!!! jeg vet det. selvfølgelig får man mest ut av et 128mb-kort.. har samme kortet selv, og kunne aldri tenkt meg å kjøpe et 32mb-kort. poenget mitt er følgende: han spurte om hvor kan kunne finne det "billigste minnekortet til 3650". det jeg fant frem, var det billigste. ditt var det dyreste av de to. Ikke gid å skriv igjen for jeg kommer ikke til å svare! riight.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 At det går ann. ja, ungdommen nu til dags. når jeg var ung, kunne de iallefall formulere seg skikkelig. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 er du helt knoll i totten eller?? 150kr=32mb 150kr+150kr=64mb 390kr=128mb han sparer jo 210kr på å kjøpe 128mb det er jo mye mer lønnsomt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 han sparer jo 210kr på å kjøpe 128mbdet er jo mye mer lønnsomt jeg skriver jo over at jeg er fullt klar over det. [teskje]men, for n'te gang, det var ikke det fyren spurte om. han spurte om det billigste minnekortet.[/teskje] Lenke til kommentar
Corn Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 At det går ann. ja, ungdommen nu til dags. når jeg var ung, kunne de iallefall formulere seg skikkelig. Da du var ung ja... (Sorry for å rette på deg, men har forstått at du er i mot dårlig språk, og da tenkte jeg det var greit?) Hvorfor gidde å krangle når personen uansett har fått svar? Uansett: 32mb kortet var billigst. 128mb kortet gir mest for pengene. Spørsmålet var: hvor finnes det billigste minnekortet? Glem det Nå synker jo jeg ned på denne lavmåls kranglingen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Da du var ung ja... (Sorry for å rette på deg, men har forstått at du er i mot dårlig språk, og da tenkte jeg det var greit?) helt greit for meg. *skrive bak øret* Spørsmålet var: hvor finnes det billigste minnekortet? Glem det Nå synker jo jeg ned på denne lavmåls kranglingen men det virker iallefall som om du skjønner poenget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå