zobeon Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Noen som kan si meg hvor jeg får kjøpt minnekort til 3650? Som ikke er altfor dyrt... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Her er det jo et ganske billig minnekort....bestilte det nettopp... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...7&GrpID=12&s=pl Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 velvel.. dette er faktisk 200kr billigere. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Men så er det også bare 32 MB ditt da psilocybe, mot 128MB på det andre... (Vet det er samme bilde, men ikke samme tekst.) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 ja, men var det det han spurte om? la oss ta en nærmere titt på spørsmålet hans: Noen som kan si meg hvor jeg får kjøpt minnekort til 3650? Som ikke er altfor dyrt... jeg ser ingenting om 128mb minnekort, gjør du? av og til er det kjekt å lese spørsmålet før man svarer.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 ja, men var det det han spurte om? la oss ta en nærmere titt på spørsmålet hans: Noen som kan si meg hvor jeg får kjøpt minnekort til 3650? Som ikke er altfor dyrt... jeg ser ingenting om 128mb minnekort, gjør du? av og til er det kjekt å lese spørsmålet før man svarer.. Vell Vell....jeg ga han denne linken fordi det er hva jeg mener han får mest ut av pengene.......... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 sukk.. det er fremdeles ikke det han spør om. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ville nok gått for 128mb.. Da tenker jeg på forholdet mellom pris og størrelse. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 sukk.. det er fremdeles ikke det han spør om. Men så vansklig du skulle være da! :o Jeg syntes dette er det billigste korte for 128 mb! Fatter du eller? Lenke til kommentar
zobeon Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 hehe, 128 mb er bestilt! :smile: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 BRA! Du kommer nok ikke til å angre! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Men så vansklig du skulle være da! :o Jeg syntes dette er det billigste korte for 128 mb! Fatter du eller? igjen, det var ikke det han spurte om. det står ikke noenting om 128mb i spørsmålet hans. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Men så vansklig du skulle være da! :o Jeg syntes dette er det billigste korte for 128 mb! Fatter du eller? igjen, det var ikke det han spurte om. det står ikke noenting om 128mb i spørsmålet hans. Det var da veldig!!! Han spurte om et billig minne kort! Det jeg fant til han var billig! Jeg gikk etter min personlig mening! Bare gi deg på den! Tror du han ville bestilt et 16 mb kort?! :o Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 og mitt var billigere.. det er tross alt det han spurte om. hadde jeg spurt om noen kunne hjelpe meg med å finne den billigste leiligheten på markedet, hadde jeg da hatt noen interesse av at folk ramset opp 128kvm-store leiligheter, som attpåtil var dobbelt så dyre som den billigste? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 For en idotisk diskusjon. Hvor gamle er dere egentlig? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 For en idotisk diskusjon. Hvor gamle er dere egentlig? Men herregud! Skal du ta opp denne saken igjen!!? :-? Ps: er 20... :o Lenke til kommentar
zobeon Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 lol, let's keep this post alive Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Men herregud! Skal du ta opp denne saken igjen!!? :-? Ps: er 20... :o du svarte aldri på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Men herregud! Skal du ta opp denne saken igjen!!? :-? Ps: er 20... :o du svarte aldri på spørsmålet mitt. OKEY! Jeg gidder ikke å svare på spørsmålet ditt!! Han følgte mitt råd å jeg hadde rett!!! Thats it! Good Bye! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 [...] å jeg hadde rett!!! så du mener fremdeles et minnekort til 390kr er billigere enn 150kr? hva fikk du i matte, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå