Breiker Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Skal feste plexi på maxitoweret (aopen hx08). Men det er jo Slideon deksel. Hvordan burde jeg feste plexiglasset da. I ramma eller på innsiden? Noen som har det samme toweret? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 lim det på innsida men pass på at det ikke krasjer med kabinettet når du tar av døra :razz: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hei xthal! Jer ser du bruker MSI K7T266PRO. Er dette kortet godt til å overklokke med? Går det an å justere multiplier, fsb og/eller VCore i bios? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Nostradamus: Ja , ja og ja! Det er ikke det beste kortet for overklokking har jeg hørt, men jeg har ikke hatt noen problemer med det enda :smile: En kamerat av meg klokka forresten opp sin 1.4Ghz TB til 1.6ettelleranna Ghz med dette kortet BARE med fsb-justering, maskina var 110% stabil og Lenke til kommentar
Daermon Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Kjøp deg plexi på clas, de har 2mm plater, og plexi lim.(mindre risiko for å komme borti siden glasset er tynt) MSI hovedkortene eier. END The True Lord has arisen, cry people of the world. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå