AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg er ei jente på 22 år som lurer på.... Jeg liker helst ikke at gutten kommer inne i meg, det er ikke noe problem. Men jeg liker helst å bli sprutet på. Er det kjedelig, synes gutter flest det er bedre å komme inne i vagina istedenfor på eks. brystene osv? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Et fett spør du meg, som oftest skjer det jo inni, men sikkert gøy å gjøre det på brystet osv også Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 For min del synes jeg det er godt å kunne gjøre forskjellige ting. Av og til komme i jenta, av og til komme på jenta. Ble selv overrasket over hvor deilig det er å komme på jenta mi. Så lenge du av og til lar gutten komme inni deg (sett at han liker det best) så burde det ikke være noe problem for han å komme på puppene dine av og til(fordi det er det du liker best). Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ingenting i veien for å sprute på dama hvis det er det hun foretrekker. Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 tro meg gutter er med på alt når det handler om xxx :!: det er bare å fortelle han hva du liker, gutter liker å gjøre jenter fornøyde men det betyr ikke at vi skal overse hva gutten liker lykke til 1 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kommer som regel en gang inni, en gang på og en gang i munnen. Variasjon er digg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Smaken er vel som baken: Delt tenker jeg. For min del hadde du vært helt perfekt, for jeg liker å komme utenfor bedre enn jeg liker å komme inni. Ansiktet, puppene, andre steder etc. hadde vært helt nydelig. Det eneste er at jeg må "ha bygget" meg opp litt før jeg kommer, for jeg syntes det er flaut hvis jeg kommer lite (altså ikke i kraftige sprut) Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Foretrekker vanlig samleie hvor man avslutter seansen inni. Tviler sterkt på at de fleste gutter synes det er kjedelig, vil si det er rimelig å annta at det er det som er normalen. Men hver sin smak, når begge er ok med det gjør en som man vil. Endret 23. mars 2011 av Sapere_aude Lenke til kommentar
stunn Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har ikke hatt sex, men jeg leste på et forum at mange synest det var best å lage orgasmen i handa istedenfor inne i vagianen, så det er nok litt forsjellig, men sikkert mange som liker det også Lenke til kommentar
alexelias84 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Artig å lese svarene her ) Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det viktigste er at dere forteller hverandre hva dere liker! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Det klart beste er å komme i jentas munn så hun kan svelge... Ikke alle jenter liker dette. Personlig syns jeg også det er bedre å komme i ansiktet hennes eller pupper/rumpe mer enn inni. Er mange personlige preferanser her! Hør med han Postet av anonym: f77528781cfda6c60a433d01f3db8c16 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Når jeg var singel og hadde ONS kom jeg på bryster/mage. En grunn er fordi jeg føler at det er mer intimt å komme inn, noe jeg ikke er ute etter på et ONS, ettersom det eneste som gjelder er å tømme seg for så å stikke, ikke følelser. Og fordi jeg ikke stoler på noen jeg har ONS med ... Nå som jeg har dama pleier jeg å komme inni henne. Føler som skrevet over at det mer intimt, og føler at det er en perfekt avslutning. Men dette er jo kommer jo helt ann på gutten. Vi gutter er ikke like, så vi liker forskjellige ting. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Smaken er vel som baken: Delt tenker jeg. For min del hadde du vært helt perfekt, for jeg liker å komme utenfor bedre enn jeg liker å komme inni. Ansiktet, puppene, andre steder etc. hadde vært helt nydelig. Det eneste er at jeg må "ha bygget" meg opp litt før jeg kommer, for jeg syntes det er flaut hvis jeg kommer lite (altså ikke i kraftige sprut) Så enig, så enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg