bsa Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Finnes det nyere skjermkort fra ADI eller NVidia med 2 DVI utganger? Må vere minst GeForce4 eller Raedon 9500. bsa Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har ikke sett noen med 2 DVI utganger hittil men på mitt skjermkort var det 1x VGA og 1x DVI men så fulgte det med en luten plugg VGA - DVI så du får jo nesten samme effekt der da :wink: Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Mitt skjermkort Gainward GeForce 4 4600 har to DVI utganger, men jeg tror det er vanskelig å få takk i nå. Lenke til kommentar
bsa Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Btw: Det heter ATI ikke ADI Hehe, stemmer vel det :oops: Tydlig jeg bare har hatt NVidia kort hittil.. ..VGA - DVI så du får jo nesten samme effekt der da Får du bedre kvaliter enn VGA-plugg, eller er det bare en 'dum' konverter? Takker for svarene deres bsa Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Vel i teorien så skal den "pluggen" gjøre signalet om til DVI slik at skjermen skal slippe å gjøre det noe som utgjør forskjellen mellom VGA og DVI signaler.....men om det er slik i praksis tør jeg ikke svare på :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå