Trancender Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Bestilte ny Gaming PC fra komplett, men har et lite problem. CD-Rommen funker bare noen ganger... Jeg har W7. CD rommen er "Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S DVDRW 24x, DL, SATA" Prøvde å innstallere UT3 for noen dager siden.. Det gikk bra helt til midten av innstalleringa, da slutta plutselig cd rommen og innstalleringa ble avbrutt. Slutta bare å fungere helt random. Noen som har noen idèer? Eller har hatt samme problem som veit åssen man kan få fiksa det? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg hadde noe av det samme problemet med maskinen min. Prøvde å installere Windows. Tok lang tid, mye feil. Hang seg flere ganger. Prøvde x antall ny brente plater med windows. Alle var like ille. Til slutt byttet jeg sata kabelen mellom hovedkortet og brennern. Det hjalp. Brukte en cd jeg hadde problem med før, og da gikk alt som en drøm. Hvordan det er mulig? Aner ikke.. Men det hjalp her Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Vakkel kontakt i strøm eller datakabel som det nevnes er ikke usansynlig, eller evt. defekt enhet. Du kan jo begynne med å sjekke kablingen nøye å teste på nytt. Etter det ville jeg som neste steg testet DVD drevet på en annen maskin, om du har den muligheten. Det burde jo kunne avdekke evt. defekt i enheten selv ihvertfall. -Stigma Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Takker for all hjelp. Åpne pcen igår, og sjekka begge ledningene som gikk in til cd-rommen, blåste litt på de, og cd-rommen har ikke forsvinnin sporløst enda, så mye som tyder på at det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå