Iceman #10 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Bergen Calling - 19.06-11 Som sagt er Bergen Calling klar igjen i juni. Dette er en endags festival med ekstremt gode artister. I fjor var Alice in Chains, Hatebeered og hovedaktraksjonen Rammstein på plass og brendte nesten ned hele Bergen festning. Band som er booket til endags festivalen er: Avenged Sevenfold Gojira Millencolin Protest The Hero Tror de fleste vil være enige i at dette blir en sinnsyk festival! Nyttige linker: Bergencalling.no Facebook Noen som skal? Noen som har inside information? Endret 15. mars 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Skal Avenged Sevenfold spille, så skal jeg der! Gleder meg til å se hvilke andre band som skal spille, noen som vet noe om når vi får vite dette? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Aner desverre ikke. Tror ikke det er bestemt, men holder en liten finger ved Kvelertak! Hadde vært sinnsykt fett å fått noe som Opeth, In Flames eller lignende! Skal det være heavy så skal det være heavy Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Opeth hadde vært sinnsykt fett ja, men det ser ut som de skal spille i Frankrike på den 19, så det er nok lite sannsynlig at de kommer... Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Så vidt jeg har forstått det er Millencolin, Gojira og protest the hero de tre andre bandene. Har kjøpt billett mest for å se Millencolin, håper det blir en fin søndag! edit: http://www.bergencalling.no/index1907.html Endret 9. mars 2011 av Zash Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har personlig aldri hørt om noen av de andre bandene, men bra blir det nok uansett! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Bestilte billett så snart jeg hørte at Gojira skulle spille! Hørt de en gang før og det er et konge band! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Skal også dit pga. Gojira. Var på konserten deres i august på verftet og det var awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå