Zandreu Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Fikk en telefon tidligere i dag angående en søknad jeg sendte inn tidligere, hvor de kalte meg inn til et "gruppeintervju" over 2 dager, med de beste søkerne. Noen spesielle ting jeg burde forberede meg på? Jobben er forresten som telefonselger hos InterMedia AS Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Du bør ihvertfall være "på topp" den dagen, og være aktiv på møtet - altså ikke bare sitte tilbakelent og smile av det andre sier. Viser du engasjement på et intervju viser du overskudd. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Har du erfaring med det? Hvordan type spørsmål er det, og hvordan blir de stilt? Håndsopprekning osv, eller èn og èn? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har vært på et par slike intervjuer for mange år siden. Jeg rakk ikke opp hånden (man er ferdig med skolen), men tror nok det var viktig å være aktiv med spørsmål og kommentarer. Det viktigste er nok likevel å virke naturlig og ikke overanstrengt og "strebete". Når det gjelder telefonsalg så er det jo UTROLIG viktig å ha talegaver - og den eneste måten å vise at man har det er jo å prate på intervjuet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå