zargo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hei! skjermen min tok kvelden må ha en ny skjerm innen 3-4dager. Har skole nå så trenger den skjermen må ha bra bildekvalitet, spiller egentlig en del da. har bare rundt 2000kr. er sudent og har ikke mer rå vet noen om noen fine og brae skjermen i den prisklassen? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Samsung 957P koster 1906,- på Komplett. To kamerater av meg kjøpte denne og er meget godt fornøyd. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=982...lAction=details Lenke til kommentar
Madman Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Gå for Hyundai Imagequest Q910. Helt ypperlig skjerm. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 denne posten burde kanskje stått under skjermer og skjermkort. tilbake til topic, jeg har hørt mye bra om Samsung 957P, kan nok anbefales. Lenke til kommentar
frans Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Viewsonic E95 er et annet alternativ. Huyndai er sikkert et godt alternativ. De lager i alle fall gode LCD skjermer i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå