Gå til innhold

Rimlig frustrert over denne tråden (link)

Anbefalte innlegg

Hvordan får man seg venner/kjærester?

Jeg er klar over at dette kanskje ikke er det rette stedet å poste dette, at jeg kanskje skulle tatt det over PM med en moderator. Men jeg er nokså sikker på at mange andre her inne er like frustrert over hvor langt denne tråden har fått gått.

De siste 10-15 sidene har mer eller mindre gått i pisspreik(off-topic), og det blir bare mer og mer offtopic prating så lenge TS får forsette.

TWFA kom med denne kommentaren.

Jeg burde kanskje tatt det opp med han over PM men velger å gjøre det her istedenfor.

TS forsøpler forumet, og får mitt syn på hele diskusjonsforumet til å synke pga slike tråder får leve.

Føler det overhode ikke at den tråden bør får forsette.

Synes også det er rart at en som går under et annet nick enn TS får lov å foresette med å stille spm og "kreve" svar som han har gjort noen par ganger nå.

Og ble ikke TS egentlig bannet fra forumet?

Hvorfor får han lov å være her forsatt?

Noen eksempler på hvor tragisk denne tråden har blitt.

Jeg har overbevist en jente, om å bytte, frisyre.

Jeg skal på date snart! :w00t::love:

Det er seriøst! Jeg bare spurte via Face om en jente ville bli med meg på byen en dag :-) I'm in Looove! :love:

Det er nok mere innblandet.

Nei, det er en annen, en som er penere, snillere, og alt, men som jeg ikke er forelsket i. :dribble:

Jeg har jo fått en date. :-)

Etter alle år med hard arbeid, så var det bare å spørre.

Det er ett vanlig hjem, ikke fosterhjem.

Og jeg har da fått venner, og en date... :cool:

Det er ikke ''byen'' slik du ser det.

Jeg er forresten 16.

Vi avtalte etter Vinterferien. Jeg ba henne ikke la det gå i glemmeboken, så den delen er sikra. Jeg skal nok minne henne på det også :-) :love:

Ny dag i dag.

Da var den dagen over også.

Begge chucksa borte, bare èn igjen. Men kan jeg lage avstemning her?

I min mening så har TS oppnåd det han ville, med å få seg venner og en date.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et snev av frihet i å la slike poster leve.

Og posten er tydeligvis mat for en del mennesker.

La det ligge.

Du er ikke TS og vi har nok av andre tråder å kose oss med.

Jeg vil tro (?) at tråden er rapportert en gang eller to, og dermed vurdert av de som farer med slikt.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er: Hveme r det som står for pisspreiket? Er det trådstarter, som ikke evner å ta til seg rådene han får, eller er det pøbelen som flamer ham for å få tråden stengt? Det er ikke verdens smarteste tråd han har laget, men sist jeg sjekket så hadde vi ikke noen IQ-test ved registrering her. Som det heter: "Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar." De som syne stråden er for dum står helt fritt til å la være å svare i den, og når man først har lest den et par ganger så kan man velge å la være å lese i den også.

Det skal i utgangspunktet ond hensikt (trolling) til for at vi skal stenge en slik tråd. Og det er det ikke sikkert at det er. La nå stakkars trådstarter få slite litt med problemene sine på forumet. Det går ikke under av den grunn.

Og jo, siden han nå har flagget det selv: Trådstarter har vært utvist en gang. Han har sluppet inn igjen på prøve. Om han består den prøven er ikke sikkert, men om han ikke gjør det så er det ikke fordi han poster i en tråd som mest av viser hvor sosialt klønete han er. Siden forumet er dominert av unge nerder, tror jeg at det raskt kunne ført til mannefall, i hvert fall om folk faktisk var ærlige om saken... ;)

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...