King_922 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei! Jeg satser på å bygge meg en pc nå snart, ettersom jeg er lei av å sitte på en gammel lap-top. Jeg vil ha noe som er raskt og stabilt. Kommer nok til å bli brukt mest til vanlig surfing, men også til gaming (hovedsakelig CS og COD). Kommer nok også til å bruke den til litt videoredigering, men ikke på noe veldig profesjonelt nivå.. mest for YouTube osv.. Har i hvert fall satt opp en liste med deler, og det jeg lurer på er om dette da kan jobbe sammen og lage en sterk pc. Er helt åpen til forslag til andre deler, men vil helst ikke gå så mye opp i pris. På forhånd takk - Harald Lista jeg har laget: https://prisguiden.no/liste/122572# Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg ville anbefalt deg en SSD til system og utvalgte spill! koster litt peng, men er verdt det!! Lenke til kommentar
King_922 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Har du et forslag til hvilken? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har du et forslag til hvilken? tjsaa, det spørs jo hvor mye plass du trenger på systemdisk. Operativsystem + utvalgte spill osv.. denne eller denne? Så lagrer du alle filene dine på en annen, vanlig, HDD. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 For øvrig, hvis du har tenkt å redigere med Adobe Premiere Pro/After Effects cs5, ville jeg STERKT anbefalt deg å kjøpe et nVidia skjermkort!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå