arthoz Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har flere ganger opplevd at folk som prøver å registrere seg på diskusjon.no ikke får gjort det pga errors, og eller mail som aldri eller veldig seint kommer frem, dette er til alle mulige tider og pågått over lang tid, akkurat nå fikk jeg melding om en som fikk en SQL syntax error, hva den spesifikt var vet jeg ikke. Og som jeg skriver dette fikk jeg akkurat melding at mailen hans var brukt når han prøvde å registrere på nytt. Hadde vært fint om det kunne blitt sjekka ut, kjipt for diskusjon.no å miste potensielle brukere pga noe så enkelt som å ikke kunne registrere seg Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg ser vi får en del sånne henvendelser for tiden. Jeg skal be om at det åpnes en tracker-sak på det. Geir Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Dette er nå fikset https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=744&gopid=3677&st=0entry3677 Dette er nå testet ordentlig og det skal nå være helt fikset. Vi ønsker ikke at medlemmer skal teste dette, jamfør retningslinjene.. Endret 14. februar 2011 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå