aseco Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei, jeg lurer på følgende. Hvilket skjermkort er best til film og bildereding? Hørt mye bra om begge maskinene; linkene: www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/VPCF13S0EB/sony-vaio-16-4-barbar-pc http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=610607 men jeg er likevel skeptisk når jeg snakker med selgerne. Vil aller helst ha en annen (andres) mening om hvilket skjermkort som er best av de to pc. Synes det er litt vanskelig å velge, og ønsker hjelp Takk til dem som svarer på forhånd Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) vel. ut i fra spesifikasjoner så er hd5850 raskere. den pcen med 5850 har også mer minne, større hd osv. ser den er litt dyrere, men ville gått for den alikevel siden den er på tilbud Endret 11. februar 2011 av Blazer Lenke til kommentar
aseco Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 vel. ut i fra spesifikasjoner så er hd5850 raskere. den pcen med 5850 har også mer minne, større hd osv. ser den er litt dyrere, men ville gått for den alikevel siden den er på tilbud Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå