Minimeg Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har akuratt kjøpt meg ny byggepc, satt den sammen og installert operativsystem og drivere. Bruker en benq 24 tommer (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710) Problemet er at bildet ikke vil fylle hele skjermen, resten er bare svart. Har prøvd å justere skjermoppløsningen, men den er pøå maks. Oppsett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601364 Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) hvordan har du koblet skjermen til skjermkortet? på min HDTV er jeg med HDMI tilkobling med ATI radeon kort nødt til å bruker "overscan". som du finner i Catalyst control centre- desktops and displays - my digital flat panels - scaling options Endret 10. februar 2011 av SirAmp Lenke til kommentar
Minimeg Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 hvordan har du koblet skjermen til skjermkortet? på min HDTV er jeg med HDMI tilkobling med ATI radeon kort nødt til å bruker "overscan". som du finner i Catalyst control centre- desktops and displays - my digital flat panels - scaling options Takk det skal jeg prøve:), kan du fortelle nærmere hvor du fant overscan? (klarte ikke finne det ) Lenke til kommentar
Minimeg Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 hvordan har du koblet skjermen til skjermkortet? på min HDTV er jeg med HDMI tilkobling med ATI radeon kort nødt til å bruker "overscan". som du finner i Catalyst control centre- desktops and displays - my digital flat panels - scaling options Takk det skal jeg prøve:), kan du fortelle nærmere hvor du fant overscan? (klarte ikke finne det ) Der funka det, tusen takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Veldig typisk problem når man velger å bruke HDMI kabel. Det naturlige valget er å bruke DVI kabel, da slipper man å tenke på skalering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå