Gr0nvold Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei, vet ikke om dette er riktig sted å poste, men jeg prøver : ) Det har seg slik at jeg kjøpte DENNE oppgraderingspakken fra komplett. Jeg kjører DENNEPSUen. Greia er at under Windows (7)loaden så fryser alt seg, og pcen restarter.. Dette gjentar seg helt til jeg trykker på Reset CMOS knappen bak på HK. Dette blir jo litt dumt ved tanke på overklokking, når alt blir nullstilt. Når jeg så slår av, er problemet der ved neste oppstart igjen. Blir frustrert som ******. Når jeg først er inne funker PCen som bare det! Takknemlig for svar : ) Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Du kan prøve å oppdatere BIOSen og se om ting bedrer seg. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det er normalt å fryse. Har hørt denne vinter er kaldest vinter i 100 år. Ta på deg ektra genser, stilongs osv så hjelper det. Lover Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Jeg kjører en Q6600 på 3,6 GHz, men før jeg fikk til det, så fikk jeg vansker med å komme inn i Windows uten krash. Feilen var av hva jeg kan skjønne, at overklokkingsverdiene ikke var stilt inn riktig. For lav volt tror jeg, enten for prosessoren eller "vtt volt" som skulle være litt lavere enn cpu volt instillingen. Endret 13. februar 2011 av Decoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå