Howard Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Athlon 64 i september? Det går nå rykter om at AMD skal lansere to Athlon 64-prosessorer den 22. september. Prosessoren er tidligere blitt forsinket flere ganger. Les saken her. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jaja, spørs om det kommer da... Blir vel helst lansering i november tenker jeg Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Neimen så artig På bursdagen min og greier Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 men kommer de til å bli lansert tre stk først, 1.8, 2.0 og 2.2? også vil det bli lansert nye med en ny kjerne (Victoria?)? har jeg rett? er det verdt å vente på Victoria kjernen? Lenke til kommentar
Sabotage Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ah, spennendes. Sikkert mange som kommer til å lure på om de skal oppgradere nå eller vente. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 men kommer de til å bli lansert tre stk først, 1.8, 2.0 og 2.2? også vil det bli lansert nye med en ny kjerne (Victoria?)? har jeg rett? er det verdt å vente på Victoria kjernen? Tror landet ligger på 2.0 akkurat nå. Ingen ny kjerne før shrink til 90 nm vel? Den er jeg redd for at vi ikke får se før på disse tider neste år. Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 vet dette blir sarkastisk,men på forbanna høy tid at dem kommer. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 men kommer de til å bli lansert tre stk først, 1.8, 2.0 og 2.2? også vil det bli lansert nye med en ny kjerne (Victoria?)? har jeg rett? er det verdt å vente på Victoria kjernen? som sagt så mange ganger før, det er liten/ingen vits i å vente på datakomponenter, det kommer hele tiden nye ting, når du har kjøpt en helt ny "state of the art" cpu så er det allerede lansert en ny en som kommer om en måned eller noe, skal du vente på datautstyr blir du ventene i alle evighet Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 som sagt så mange ganger før, det er liten/ingen vits i å vente på datakomponenter, det kommer hele tiden nye ting, når du har kjøpt en helt ny "state of the art" cpu så er det allerede lansert en ny en som kommer om en måned eller noe, skal du vente på datautstyr blir du ventene i alle evighet delvis sant, men nå kommer det ny kjerne, ikke ny klokkefrekvens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå