Lhui Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Faktisk en utrolig nyttig artikkel Mye jeg ikke visste her. Mer av dette! Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 "For eksempel vil DVD som .iso- eller .img-filer kunne spilles av direkte uten å måtte pakkes opp først. Det samme gjelder for filmer som er komprimert til RAR-arkiv - også de som er splittet i mange deler." Tips til piratfolket? Neppe noen andre som har filmer pakka ned som RAR-filer, i hvertfall ikke i flere deler... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 "For eksempel vil DVD som .iso- eller .img-filer kunne spilles av direkte uten å måtte pakkes opp først. Det samme gjelder for filmer som er komprimert til RAR-arkiv - også de som er splittet i mange deler." Tips til piratfolket? Neppe noen andre som har filmer pakka ned som RAR-filer, i hvertfall ikke i flere deler... Hva så? Fortsatt en feature... 2 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Å konvertere og ta opp har jeg bare dårlig erfaring med. Selv med 640x480 blir det kornete og masse hopp i filmen. For ikke å snakke om lyden.. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Gikk bort fra VLC grunnet manglende GPU-støtte for et par år siden, men dette ga lyst til å prøve igjen. Den kan vel bare ha blitt bedre..? Mini-PCen i stua var ihvertfall sjanseløs med VLC, og der har MPC-HC gjort jobben. Klar for retest. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 får ikke den opptaksfunkjsonen til å funke jeg.. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 "For eksempel vil DVD som .iso- eller .img-filer kunne spilles av direkte uten å måtte pakkes opp først. Det samme gjelder for filmer som er komprimert til RAR-arkiv - også de som er splittet i mange deler." Tips til piratfolket? Neppe noen andre som har filmer pakka ned som RAR-filer, i hvertfall ikke i flere deler... Hva så? Fortsatt en feature... Jeg synes det er uprofesjonelt å nevne en feature som utelukkende kommer piratene til gode. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Dere kan jo også legge til at du kan spole bare noen sekunder frem/tilbake med shift + piltast høyre/venstre Ikke bare med ctrl der du hopper rundt 1 min fram/bakover Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg elska VLC men har hatt et problem med det som er irriterende. Dette er beskrevet i demmes forum av mange brukerne uten at de har gjort noe for fikse det: http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=14&t=80735 Problemet er at mus pekeren forsvinner ikke i full skjerm. Man må flytte den til siden slik at den blir skjult. Dette er irriterende! Etter testing er det Windows egen Task Manager som skaper konflikten. Hvis TM er åpent forsvinner ikke mus pekeren, hvis den er lukket forsvinner den uten problem. Dette startet med versjon 0.9. v0.8.6i fungerte ok. Det skjer ikke til alle men mange har allerede sendt rapport om det til utviklerne uten noe lykke. Jeg har hatt problemet under Vista64 og Windows 7 64. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Synd at VLC fremdeles sliter med markant dårligere bildekvalitet enn med f.eks MPC HC. Ellers en genial spiller. Håper de får ferdig android-versjonen snart. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Selv om VLC har mage flotte funksjoner, så er det ikke til å skjule at det er mye bedre kvalitet om man spiller av en film i Windows Media Player kontra VLC. Noen måte å få styr på det i VLC? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Disse klippene legger seg forresten under din Dokumenter-mappe som standard. Om det menes mine dokumenter så er dette feil. De legger seg i musikk mappen i brukermappen. ikke rart jeg ikke fant klippene mine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå