Cthulhu Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er du en av dem som bruker mediespilleren VLC uten å kjenne til de kuleste funksjonene? Les mer 5 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Å konvertere og ta opp har jeg bare dårlig erfaring med. Selv med 640x480 blir det kornete og masse hopp i filmen. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jøss... Har alltid trodd at det var skjermkortet som tok seg av avspilling. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva med å inkludere video titting over flere skjermer. (innstillingene) Hadde vært kjekt å få det med også. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kanskje ett teit spørsmål men here it goes. Hvordan får jeg vlc til bytte til "minimal" eller slik som bildet under 1. Ta opp alt viser etter at en video er ferdig og når jeg starter opp vlc? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ta opp funksjonen er ganske nice. Og for meg som sitter på NTNU-nett med multicast og får servert TV-kanaler igjennom det, ser jeg kun TV gjennom VLC. Pause i sendinger uten å betale for en dyr tv-boks er nice. Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hahaha. Asciiart! Nice Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 VLC fantes til iOS, men Apple trakk dessverre appen fra markedet for kort tid siden. Francis Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Akkurat som artikkelforfatter er jeg også en stor fan av Heino. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Masse her jeg ikke visste før! Praktisk! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Dette var faktisk en nyttige guide. Alltid greit å ta med seg litt ekstra info på veien. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Morsomt. Kommer det en guide om hvordan en kan mikse sammen MSN og Facebook kommer haugevis av negative kommentarer om hvordan dette er enkelt for den gjennomsnittlige interesserte PC-brukeren. Så kommer det tips til ting VLC kan som er ganske enkle å komme til via menyen, så hedres den. Uansett, mye her jeg ikke var klar over. Så nå blir problemet å huske det til neste gang . Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Viste ikke at jeg kunne forsinke/forskyve undertekster, hvorfor har jeg ikke vist om dette før? :/ Knanskje like greit da jeg kun bruker XBMC siden jeg ser på film på HDTV fra senga ^^ Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Lærte mye nytt fra denne guiden, gitt. Takk Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Og så en MPC-guide, takk Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 JØSS!!! LEKKER ARTIKKEL! trodde jeg var pro fra før, men det ble jeg først etter at jeg leste artikkelen skjønner jeg visste ingen av disse triksene fra før Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Fiffig! :-) Syns VLC er en flott avspiller, men til vanlig bruk gruser MPC med CCCP VLC etter min mening. UIet er enklere i bruk i den forstand at særlig timebaren faktisk går dit man klikker, i stedet for å finne seg et magisk sted.. Begge to er gode alternativer, smak og behag :-) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg prøvde å få skjermkortet til å ta dekodingen på en 1080 film jeg har, men det var like hakkete som ellers. Det er forøvrig en .mkv-fil det er snakk om. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Selv synes jeg MPC-HC + CCCP + CoreAVC knuser VLC i alt. Det eneste jeg bruker VLC til er vel å se de få dvd-ene jeg har. Men ellers var det en fin guide. Kunne det meste, var var 2-3 ting jeg ikke kunne. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 MPC-HC+CCCP+CoreAVC er 3 programmer..VLC er ett program. Bruke 3 programmer eller bruke 1 program..hmmm :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå