orlund Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Panorama fra lydspesialistene skuffer ikke når det kommer til ytelse. Les mer Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Liten skrivefeil i konklusjonen: "konsentrerer seg om å lever god lyd". Mangler en e i "levere". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hmm, i tugangspunktet bør jo ting som er bra for film også være bra for musikk og motsatt. Ellers må det vel bli litt tynt i bassen på dette settet? Hadde vært interesant å se noen målinger av slike sett, spesielt ut mot kantene, iogmed at de skal reflektere mot veggen. AtW Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Man betaler en del for utseendet på den her.. men for mange er det også viktig. Uten at jeg har hørt produktet regner jeg med at B&W har laget en høykvalitets erstatning for flat-lyd tv fremfor en hjemmekino-erstatter som Yamaha YSP-5100 er. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Skaffet en yamaha ysp 5100 før jul kurrant på film som et alternativ til et fullt 7.1 surround i stua er ikke intresert i 7 synelige høytalere med ledningene det medfører .. litt svak på musikk men meget kurrant på film og spilling stort bredt lydbilde med meget klar lyd, men sub er et must ,som på de fleste andre lyd plankene 4hdmi og 3D pass through er et stort pluss i mine øyne Meget fornøyd med kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg