Heart Break Kid Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det rettferdiggjør ikke det faktum at det er ulovlig ... Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det rettferdiggjør ikke det faktum at det er ulovlig ... Hva har det med saken å gjøre? Han sa det var flere som har blitt tatt for å laste ned gameboy spill. Jeg prøver på ingen måte å rettferdiggjøre piratkopiering. Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Nja det var jo han som fikk en bot på 1.5 mill Australske dollar (ca 8-9 mill norske) for å piratkopiere New Super Mario Bros. Wii så det er jo ikke helt uhørt at folk blir catcha. http://www.gamertell.com/gaming/comment/first-new-super-mario-bros.-wii-pirate-fined-1.3-million/ Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Forskjell på å laste opp og ned. Stor forskjell. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Forskjell på å laste opp og ned. Stor forskjell. Det er ikke bare ulovlig, men også mot forumets regler, å spille gameboy-spill er ingen menneskerett Så da setter vi en strek for den diskusjonen her. Om ikke trådstarter har blitt skremt helt av forumet så kan vi fortsette på tema. De beste stedene for et gba i dag er finn, ebay, og lokale uavhengige forhandlere av spill. Moderator legger til at videre innlegg rundt dette temaet slettes umiddelbart og personen bak belønnes med advarsel. Endret 30. mars 2011 av Runar Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Kjøpte en på finn. Greia er at jeg ikke vil betale for en ds, fordi jeg har ingen interesse i ds spill. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg og en kompis kjøpte fra eBay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå