Bone Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Heisann! Går litt vill i "programmer"-delen av forumet om dagen.. synes den har blitt litt uoversiktlig i det siste, men, men.. håper jeg har kommet rett! Saken er; til filmer man laster ned, har jeg alltid brukt Media Player Classic, CoreAVC, og AC3Filter.. (snakker om .mvk -filene) Nå, med Windows 7 64 bit, så skulle jeg installere på nytt på en ny maskin, men så oppdaget jeg ved en tilfeldighet at jeg kunne spille av og få med lyd, uten å ha installert AC3filteret.. Så, lurer på; Er AC3filteret nå overflødig, eller trenger jeg det allikevel for få "bedre utnyttet" lyden som ligger i filene !? Takker så meget! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Brukte du fortsatt MPC etter re-installasjon ? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg har ingenting av de kodekene du nevner, men spilelr likevell DTS filmer og Dolby Digital filer fra pcen Bruker hdmi kabel fra ATI 5870, videre til onkyo receiver også til tven. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Okei! Jeg trodde de filene der *trengte* AC3Filter, jeg.. mener at jeg måtte det før.. (men, ting har gått litt i automatikk den siste tiden, så har sikkert bare aldri tenkt på det før, at det var mulig..) Topguy; Jeg installerte Media Player Classic Home Cinema denne gangen.. og det er første gang på denne PC-en at noe videoavspillerprogram har vært installert! Eller, hva tenkte du på? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg har ikke installert noen codecer. I Windows 7 følger det med en del flere enn i eldre versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå