Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få barn sammen? Begge har fra før


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig kommer barna våre først! Men jeg mener og at hvorfor skal ikke vi få en sånn opplevelse.

Med andre ord - du er ikke ute etter råd, men støtte for eget ønske. Hvorfor dere ikke skal "få en sånn opplevelse" (er det rart jeg sa det med underholdning?) har du jo allerede sagt selv - han synes åpenbart ikke han har overskudd til å gi nok et barn det det fortjener for øyeblikket. Det kan jeg være enig med ham i. En baby kan være altoppslukende, og barna dere allerede har er uendelig mye viktigere enn en hypotetisk baby.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig kommer barna våre først! Men jeg mener og at hvorfor skal ikke vi få en sånn opplevelse.

Med andre ord - du er ikke ute etter råd, men støtte for eget ønske. Hvorfor dere ikke skal "få en sånn opplevelse" (er det rart jeg sa det med underholdning?) har du jo allerede sagt selv - han synes åpenbart ikke han har overskudd til å gi nok et barn det det fortjener for øyeblikket. Det kan jeg være enig med ham i. En baby kan være altoppslukende, og barna dere allerede har er uendelig mye viktigere enn en hypotetisk baby.

 

Og korfor mener du at ikke vi skal ha en sånn opplevelse da? og det er ingen som sier at barna vi har ikke kommer til å være like viktig!

Lenke til kommentar

Fordi dere har fire unger fra før? Dere har ikke uendelige krefter og ressurser, og det dere har å by på må nødvendigvis fordeles mellom de fem. Jeg sier ikke at du ikke er i stand til å være like glad i alle, men la oss være realistiske: en baby er mer enn nok i seg selv. Du bør prioritere barna du allerede har fremfor ditt ønske om å ha denne opplevelsen. De er viktigere enn deg.

 

Dessuten er du ung nok til at du fint rekker en attpåklatt når resten av gjengen begynner å klare seg selv. Gi det litt tid.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Du er nok ikke den eneste. Mamma har fått barn med alle sine 3 menn. Det skal dog sies at i hennes tilfelle så var hun første kone til alle 3.

 

Men jeg ser ikke poenget med at den minste er i skolealder, om yngste er 1,5, 2, 6, 10, 15, 20 eller 35 så spiller det vel strengt tatt ingen rolle? Jeg fikk de to jeg har til nå tett etterhverandre. Det kan være krevende til tider, men det er også veldig morsomt, også for de to :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg leser en slags sjalusi mellom linjene her, på at du ikke får lov av han til å oppleve det en annen har fått.

 

Du kan ikke gjøre noe med det, vent og se om han endrer mening eller godta det. Fire barn er jo mye, og det å savne det på grunn av at du ønsker å oppleve det med han, og ikke fordi du faktisk ønsker et femte barn, skurrer litt i mine ører.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...