jeeee Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har nå en bankkonto i usa, og skal nå avslutte den å overføre pengene mine til kontoen min i norge. Jeg må i banken i usa og fylle ut et ark og ha med. Men skjønner ikke hva alt betyr. Man må fylle ut diverse ting. Så hva er - financial institution name? - ABA Number/ routing number? - Swift code? (for international wires only)? - IBAN Code (refer to C.O.R.E/Operations page for a list of countries that require IBAN Code)? - Financial Institution full adress? Er det adressa til banklokalet? - Attention? - Beneficiary Name? - Beneficiary? Hvis noen hadde kunne hjelpe med med noe av dette å fortelle meg hva det betyr, så hadde jeg satt stor pris på det:) Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Sjekk FAQ'en til banken din. Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Hvor finner man FAQen til sparebank1 midt norge? Finner ikke noe info om dette på nettsidene deres Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 https://www2.sparebank1.no/portal/4210/3_privat?_nfpb=true&_pageLabel=page_privat_innhold&aId=1189635497042&refId=1233149537518 Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Har funnet riktig swift og ibancode nå. Men hva menes med alt det andre? Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har funnet riktig swift og ibancode nå. Men hva menes med alt det andre? financial institution name? Sparebank1 SMN - ABA Number/ routing number? Not applicable - Swift code? (for international wires only)? - IBAN Code (refer to C.O.R.E/Operations page for a list of countries that require IBAN Code)? - Financial Institution full adress? Er det adressa til banklokalet? JA - Attention? - Beneficiary Name? Navn på kontoeier (formodentlig ditt navn) - Beneficiary? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå