Seatfr Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hallo. Jeg begynte i fjor sommer og trene igjen etter flere års pause. Begynner og komme i ganske bra form igjen etterhvert. Men problemet er at jeg sliter med og bli kvitt fettet nederst på magen + "sidefettet" og lurte på om det var noen som kunne komme med noen ideer til hva som burde gjøres. Jeg jogger annenhver dag i ca 1 time. Trener armhevinger og diverse mageøvelser 3 ganger i uken og kjører da 4*25 reps på dette. Har også endret en del på kostholdet og begynt og tenke litt mer fornuftig den veien, men kan bare ikke fatte at jeg skal slite så med og bli kvitt fettet. Er ikke stor i utgangspunktet da jeg veier rett rundt 70 kilo men målet er og få frem magerutene slik jeg en gang hadde. Takker for alle svar og tips Lenke til kommentar
Seatfr Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Er det forresten noen som har et bra mageprogram jeg kan trene hjemme som trener hele magen? Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Alle har magemuskler, og dette vil vises med lav nok fett-prosent. Det er nærmest umulig å punkt-forbrenne fett. Du må altså fjærne "overall" fett-prosent for å få fram rutene. spis sunt og få i deg masse protein, ca 2-3gram pr kg kropsvekt og ligg i kcal-underskudd med ca 3-500kcal under det du forbrenner i løpet av en dag. Lenke til kommentar
Seatfr Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Alle har magemuskler, og dette vil vises med lav nok fett-prosent. Det er nærmest umulig å punkt-forbrenne fett. Du må altså fjærne "overall" fett-prosent for å få fram rutene. spis sunt og få i deg masse protein, ca 2-3gram pr kg kropsvekt og ligg i kcal-underskudd med ca 3-500kcal under det du forbrenner i løpet av en dag. Tenkte forbrenne fett generelt ja hvordan kan jeg finne ut hva jeg forbrenner i løpet av en dag sånn ca? Bør jeg gå til inkjøå av protein pulver bare som et lite hjelpemiddel for og få i meg nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå