Epleskrell Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei Har akkurat kjøpt meg to nye skjermer. Men da de kom i posten var de uten HDMI utgang (noe jeg tydeligvis hadde tatt for gitt siden dette da ikke var tilstedet på skjermen). Men de har DVI utganger, så lurte på om det er noen doble dvi kabler set går ann å bruke, siden skjermkortet mitt kun har en DVI utgang, og om datamaskina vil kjenne igjen to skjermer, eller vil ta det som en stor skjerm? Takk for svar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Du kan ikke koble to skjermer på en dual-link DVI output. Men du kan kjøpe en hdmi-dvi overgang hvis kortet ditt har en dvi og en HDMI port. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Du kan ikke koble to skjermer på en dual-link DVI output. Men du kan kjøpe en hdmi-dvi overgang hvis kortet ditt har en dvi og en HDMI port. Aha Kjempe !! Da skal det anskaffes takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå