M5Glenn Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har akkurat installert mitt nye Sapphire Radeon9800Pro 128Mb. kort. Problemet er at jeg får opp 2 kort i Hardware spesifikasjonene !? Det ene står det bare Radeon9800Pro på og det andre står det Radeon9800Pro (Secondary). Har selvfølgelig bare 1 kort og 1 skjerm tilkoplet. Har forsøkt å avinstalelre og fjerne begge kortene og legge inn på nytt. Men det dukker like salig opp to kort i Hardware spes. Noe som har noen idé om hva dette skyldes ? Kommer meg ikke inn på sapphiretec.com siden heller (Virker som om serveren er nede eller tungt belastet). Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Det skal være slik, ta det med ro! Jeg går ut i fra at du har kjøpt et kort hvor du kan bruke to skjermer samtidig. Da kommer begge utgangene på kortet opp som to skjermkort! Hver utgang blir aktivert så fort du kobler til en skjerm til utgangen! Lenke til kommentar
bsa Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kan du kjøre spill på begge skjermene da? Eller er det bare en skjem som har 'spillytelse' ? bsa Lenke til kommentar
M5Glenn Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Ok... Høres bra ut ! Det var bare det at jeg hadde et ATI Radeon 8500 kort med 2 skjerm utganger tidligere - og jeg kan ikke huske at det kortet ble vist som 2 kort ? Bruker som sagt kun den ene utgangen. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kan du kjøre spill på begge skjermene da? Eller er det bare en skjem som har 'spillytelse' ? bsa Du kan bruke begge utgangene til aa spille, det aa si om begge utgangene har spillytelse blir vel egentlig litt feil, fordi at det er kortet i seg selv som gjor all jobben ikke utgangene. Det er masse spill paa markede som stotter Multi-screen og multi-datt uten at jeg skal nevne navn. Saa det er ingenting aa bekymre seg for Frankie Singapore Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Gleder meg til dette skjer jeg ja... men gruer meg til å se prislappen på skjermene som må til. Jaja.. singapore ja, hvordan er det der da? fortsatt like rent og travelt? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Du kan bruke begge utgangene til aa spille, det aa si om begge utgangene har spillytelse blir vel egentlig litt feil, fordi at det er kortet i seg selv som gjor all jobben ikke utgangene. Det er masse spill paa markede som stotter Multi-screen og multi-datt uten at jeg skal nevne navn. Saa det er ingenting aa bekymre seg for Frankie Singapore Ikke nødvendigvis. På Radeon8500 var den andre en ekstern DAC som ikke kunne kjøre effekter bl.a (jeg mistenker at dette da ble gjort av CPU i samme grad som DAC nr. 1, så å spille på to skjermer med mindre det er kloning kunne bli et problem med dette kortet. R300, RV300, R350, RV350 har begge DAC'ene internt i VPU, så her har det ingenting å si på ytelsen om du spiller på to skjermer (Teoretisk). Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Ok... Høres bra ut ! Det var bare det at jeg hadde et ATI Radeon 8500 kort med 2 skjerm utganger tidligere - og jeg kan ikke huske at det kortet ble vist som 2 kort ? Bruker som sagt kun den ene utgangen. Det 8500 kortet hadde kanskje en DSUB og en DVI utgang... men det betyr ikke at det støttet dual screen. R300/350 kortene støtter dual screen... og dermed listes det opp som pri. og sec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå