Steffen85 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Vurderer å kjøpe en av disse telefonene, men klarer ikke helt bestemme meg. Hører at batteritiden er veldig dårlig på Legend, stemmer dette? Setter pris på tips. Anbefal meg gjerne andre mobilen i samme prisklasse som er tilgjengelig på Min lenke Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Batteriet på Legend holder fint en hel dag, noe utover det trenger du ikke å håpe for hardt på. - Samsung har raskere trådløst nettverk - Samsung har fysisk tastatur, HTC har touchtastatur - HTC har bedre oppløsning på skjermen - HTC har AMOLED, Samsung har LCD Ville ha tatt HTC Legend av disse to. Den er penere, har bedre skjerm, og har helt sikkert bedre utviklerstøtte på XDA (gidder ikke engang å sjekke om det finnes noen custom ROMs til Samsungen, hehe). Dermed får du Gingerbread på den, noe du neppe får på Samsung Galaxy 551. Lenke til kommentar
Steffen85 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Spør vel dumt om jeg spør hva XDA er? Hehe, aldri hatt smarttelefon før, mye nytt å sette seg inn i merker jeg. Kommer gingerbread til å innebære store forbedrelser? Noen som vet hvordan Huawei U8800 og LG Optimus One P500 er i forhol til disse da? Fikk med meg at Huawei fikk 6 i test, men usikker pga meldinger om ustabil nettverksforbindelse Lenke til kommentar
greenman Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 http://forum.xda-developers.com/ der kan du laste ned feks custom ROMs til android og windows mobile telefoner. dette krever at telefonen din er rootet. et kjappt google søk vil vise hva root er og hva det innebærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå