vesletun Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 hvordan ripe ned en bluray film som er lasta ned i fra intenet Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 hvis du mener å brenne, så vet jeg ikke helt, skulle være like lett som å brenne dvd. om du bare har en blu-ray brenner, da... Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) må jeg ha en bluray brenner for å brenne en bluray film lasta ned fra internet Endret 10. februar 2011 av vesletun Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 hvordan brenne en lasta ned bluray film da? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Som sagt, du må ha en Blu-ray-brenner. Lenke til kommentar
Kingulf Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Og en blueray Plate, når du først er igang. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 hvordan ripe ned en bluray film som er lasta ned i fra intenet 1. Last ned filmen fra intenet (aner ikke hva intenet er, men..) 2. Brenn ut filmen 3. Ta en skarp gjenstand, for eksempel en nøkkel, og rip i vei 1 Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) svar til tm b hva er vitsen me å svare noe rart når en prøver på å få et fornuftig svar.Jeg forstår ikke hva som er morsomt med det Kingulf. Takker for svaret Endret 10. februar 2011 av vesletun Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 hvordan ripe ned en bluray film som er lasta ned i fra intenet 1. Last ned filmen fra intenet (aner ikke hva intenet er, men..) 2. Brenn ut filmen 3. Ta en skarp gjenstand, for eksempel en nøkkel, og rip i vei nei du bluray plater er ganske oljete så det er ikke så enkelt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 svar til tm b hva er vitsen me å svare noe rart når en prøver på å få et fornuftig svar.Jeg forstår ikke hva som er morsomt med det Kingulf. Takker for svaret Du spør om hvordan man riper en plate, så jeg svarte. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 det heter jo ripe på engelsk hvet du ikke de så må du lære deg det ripe cd ripe dvd osv. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 hvor mye koster en bluray brenner til en Dell Inspiron 531, stasjonær pc Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Har dvd brenner i fra før av,er det slik at jeg også kan koble til en ekatra BluRay brenner med å bare brukke usb porten, som tar både bluray/dvd/cd på film. Så at Lefdal hadde bluray brennere med usb til ca 500kr Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 det heter jo ripe på engelsk hvet du ikke de så må du lære deg det ripe cd ripe dvd osv. Heter nok ikke ripe, men rip Og ja, er bare å kjøpe en ekstern BluRay brenner. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) det heter jo ripe på engelsk hvet du ikke de så må du lære deg det ripe cd ripe dvd osv. Heter nok ikke ripe, men rip Og ja, er bare å kjøpe en ekstern BluRay brenner. ok jeg gir meg orker ikke å krangle om så lite som det Endret 11. februar 2011 av vesletun Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 det heter jo ripe på engelsk hvet du ikke de så må du lære deg det ripe cd ripe dvd osv. Heter nok ikke ripe, men rip Og ja, er bare å kjøpe en ekstern BluRay brenner. kontakta Lefdal og fikk til svar at jeg det brukes to programer da og at jeg skulle kontakte dell for å få svar,orker ikke det di er jo så treig på svare.Sa d lurte jeg på om det er noen som hvet hvordan det fungerer ned to brenner.Har en stasjonær pc Dell inspiron 531,2,8 ghz på 4gb ram Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 kjøp denne da vetu: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=493692 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 kjøp denne da vetu: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=493692 Det er en leser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå