AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg bor på et ganske øde sted, og dataen min er ødelagt. Jeg prøver å ringe bestevennen min for å spørre ham om en enkel ting (det er et ja/nei-spørsmål). Hele samtalen kommer til å ta i underkant av 10 sekunder. Men han nekter å ta telefonen når jeg ringer. Jeg tror kanskje han er sinna for et eller annet. Han vet at dataen min ikke virker, og jeg har sagt at jeg bare vil spørre om en enkel ting. Hvordan kan jeg få ham til å ta telefonen? Det blir veldig vanskelig å ordne opp i ting som han er sinna for også når han nekter å svare på noe som helst. Jeg begynner å lure på om han er verdt å ha som venn når han holder på sånn som dette. Er jeg helt urimelig? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Vanskelig å si når vi ikke veit noe mer om hvaslags ting han muligens er sint for. Veit du hva det kan være? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Tok du den siste Burn'en ut av kjøleskapet som bestemora hans hadde kjøpt til dere uten å spørre om det var greit at han ikke fikk Burn? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Vanskelig å si når vi ikke veit noe mer om hvaslags ting han muligens er sint for. Veit du hva det kan være? Jeg vet heller ikke hva det, siden jeg ikke får noe kontakt. Det er litt slistomt. Men jeg tror han er sint fordi jeg la på tidligere i dag, da jeg måtte ordne med dataen og sånn. Jeg skal levere en skriflig oppgave imorgen, og siden dataen er ødelagt må jeg mest sannsynlig skrive alt på nytt. Han skjønte ikke at det var et problem, så da sa jeg at jeg ikke orket å snakke mer nå og la på. Etter det har jeg ikke fått kontakt. Han kunne i det minste sagt hva som var galt, jeg bare gjetter at det er derfor han ikke svarer, men jeg aner jo ikke hva han tenker. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Tok du den siste Burn'en ut av kjøleskapet som bestemora hans hadde kjøpt til dere uten å spørre om det var greit at han ikke fikk Burn? Nei. Men hadde bestemora hans hatt én Burn i kjøleskapet nå, hadde jeg tatt den uten å spørre ham. Så det er kanskje ikke så rart han er sint. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Husk at det er mulig at har rett og slett ikke har telefonen med seg. Men hvis det er det han er sur for, synes jeg han er barnslig. Synes ikke du skal avskrive ham som venn, men fortell han hva du synes om det neste gang du møter ham Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kanskje han er opptatt? Kanskje han ikke vil ta telefonen? Hvem vet, hvertfall ikke vi. Hva har den ødelagte dataen med saken å gjøre forresten? Om han er verdt å ha som venn fordi han ikke tar telefonen akkurat når du ønsker å snakke med ham? - Om dette er den eneste håndfaste grunnen til å eventuelt droppe ham som venn, selvsagt er det verdt å ha ham som venn. Noe annet blir rett og slett absurd, om det ikke er mer til historien som du ikke har fortalt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Det er meg TS skriver om, og hun kan ikke forvente at noen skal ta telefonen når hun bare sier at jeg ikke skjønner noe, at hun må ringe noen andre og så bare slenger på røret. Hun skriver også her bare for at jeg skal lese det, hun vet at jeg sitter her og leser og hadde funnet tråden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Da tar dere to dette på PM eller MSN eller whatever og dropper å legge det ut på forumet. Kjærlighetsdrama gagner ingen andre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Enig, mvh siste anonyme bruker 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå