Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venn som nekter å svare


Anbefalte innlegg

Jeg bor på et ganske øde sted, og dataen min er ødelagt.

 

Jeg prøver å ringe bestevennen min for å spørre ham om en enkel ting (det er et ja/nei-spørsmål). Hele samtalen kommer til å ta i underkant av 10 sekunder.

 

Men han nekter å ta telefonen når jeg ringer. Jeg tror kanskje han er sinna for et eller annet. Han vet at dataen min ikke virker, og jeg har sagt at jeg bare vil spørre om en enkel ting.

 

Hvordan kan jeg få ham til å ta telefonen? Det blir veldig vanskelig å ordne opp i ting som han er sinna for også når han nekter å svare på noe som helst.

 

Jeg begynner å lure på om han er verdt å ha som venn når han holder på sånn som dette.

 

Er jeg helt urimelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si når vi ikke veit noe mer om hvaslags ting han muligens er sint for. Veit du hva det kan være?

 

Jeg vet heller ikke hva det, siden jeg ikke får noe kontakt. Det er litt slistomt.

 

Men jeg tror han er sint fordi jeg la på tidligere i dag, da jeg måtte ordne med dataen og sånn. Jeg skal levere en skriflig oppgave imorgen, og siden dataen er ødelagt må jeg mest sannsynlig skrive alt på nytt. Han skjønte ikke at det var et problem, så da sa jeg at jeg ikke orket å snakke mer nå og la på.

 

Etter det har jeg ikke fått kontakt. Han kunne i det minste sagt hva som var galt, jeg bare gjetter at det er derfor han ikke svarer, men jeg aner jo ikke hva han tenker.

Lenke til kommentar

Kanskje han er opptatt? Kanskje han ikke vil ta telefonen? Hvem vet, hvertfall ikke vi. Hva har den ødelagte dataen med saken å gjøre forresten?

 

Om han er verdt å ha som venn fordi han ikke tar telefonen akkurat når du ønsker å snakke med ham? - Om dette er den eneste håndfaste grunnen til å eventuelt droppe ham som venn, selvsagt er det verdt å ha ham som venn. Noe annet blir rett og slett absurd, om det ikke er mer til historien som du ikke har fortalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...