wil Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 en som jeg kjenner har et Lan Party KT400A hovedkort, men han fikk ikke den nye disken sin til å hvirke pga at hovedkortet ikke støtte større enn 137 GB tror jeg det var, så vi fant ut at vi skulle oppgradere biosen hans litt. men da vi skulle gjøre det så stod det i boka til hovedkortet at vi måtte aktivere noe biosen jumper på hovedkortet, å vi fant ikke noen sånn jumper på hovedkortet hans. lurer litt på hvor den jumpere kan befinne seg. noen som har erfaring med disse kortene? prøvde å google etter info men det stod ikke noe om hvordan man skulle oppgradere biosen på hovedkortet. vi lasta ned riktig BIOS også. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
legg1 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 På de fleste KT400A hovedkort så er det (som regel) en gul jumper, litt høy en, som må switches over og tilbake . fra pinne 1-2 til 2-3 og tilbake til 1-2 igjen.. det er for å resette bios. dette er lurt og gjøre med en gang du har oppgradert biosen. Lykke til Lenke til kommentar
legg1 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Den gule jumperen sitter ved siden av klokke batteriet ditt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 jaha, så jeg skal flytte på den gule jumperen vedsiden av klokkebatteriet så kan jeg oppgradere biosen er det det dere mener? fant ikke denne jumperen vi skjønner dere. men må vel sjekke det igjen tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå