EinarEriksen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Lanserer en mobil med 1,4 GHz, en knøttliten mobil og et kraftig nettbrett. Les mer Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Spennende, men jeg synes at 32GB er i snaueste laget som maksimalt lagringsalternativ. Francis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Må si at Pre³ i mine øyne ser helt fantastisk pen ut. Lenke til kommentar
eirik. Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 "TouchPad har HP webOS som operativsystem. Det er et operativsystem vi ennå ikke er kjent med her til lands, men vi tipper vi nordmenn får stifte bekjentskap med det ganske snart." Noen grunn til at vi tipper det? Pre 3 og webOS ser utrolig digg ut, så det hadde vært kult om det kom til Norge. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Veer er kanskje den lekreste mobilen jeg noensinne har sett..! Den får x10 Mini til å fremstå som et gufs fra fortiden. Amobil, gi oss hands-on videoer! Om ikke dere er i USA selv så vis oss andres videoer. Disse må sees i levende live Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Veer er ikke mye pen. Pre³ har et ganske så ålreit utseende. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Skjermen i Veer skal være 2,6 tommer stor, noe som er 0,2 tommer mindre enn skjermen i Sony Ericssons mini-fulltastatur-mobil. Skjermen til X10 Mini Pro er 2,55". Enig med Simon Aldra. Husker jeg siklet litt på den originale Preen også, så denne kan fort bli aktuell. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Endelig en tablet med webOS! TouchPad ser utrolig lekker ut Synd den ikke kommer før til sommeren. Det ser ut som dette blir min fremtidige tablet. Med mindre HTC annonserer noe helt sykt på MWC eller iPad 2 blir over all forventning. ...eller dersom TouchPad ikke kommer til Norge. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg digger WebOS.. det er så utrolig bra ut.. Vist de får lurt med en HDMI utgang på pre3, så må jeg nesten ha den.. men vist den kommer til sommeren.. så har jeg nok ombestemt meg opp til flere ganger Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Pre³ så utrolig digg ut.. Er spent på å få teste WebOS. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Når det gjelder hands-on videoer se på engadget. Jeg ble regelrett skuffa. Hadde håpt på en uten tastatur. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen grunn til at vi tipper det? Siden HP-produkter, til forskjell fra Palm-produkter de siste årene, er allment tilgjengelig også i Norge?! webOS ser utrolig digg ut ... Det er digg, spesielt med måten man navigerer med "gesture area" og hvordan multitasking fungerer. Derfor er nok en del av os forundret over at TouchPad'en ikke har dette. Å implementere tilbake-knapp oppe i programmene som erstatning er en tragisk erstatning. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg skal helt klart stifte bekjentskap med TouchPad, men hvorfor, hvorfor kan de ikke lage enhetene helt firkanta med rette kanter istedenfor buede hjørner og kanter. Jeg liker mye bedre en murblokk enn et såpestykke. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Siden det er et HP produkt, og HP er veletablert i Norge, så håper jeg _virkelig_ at både Pre 3 og Touchpad blir tatt inn til Norge! Skulle dessuten likt å se en Nokia med WebOS.. Noe som trekker litt ned er at Pre ikke har knapper som kan dedikeres til æ, ø og å, og at det kun er 8-16GB når det ikke er plass til ekstra minnekort. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det er digg, spesielt med måten man navigerer med "gesture area" og hvordan multitasking fungerer. Derfor er nok en del av os forundret over at TouchPad'en ikke har dette. Å implementere tilbake-knapp oppe i programmene som erstatning er en tragisk erstatning. Mulig jeg tar feil men min oppfatning var at du aldri trenger å gå tilbake med TouchPad. Du har alt tilgjengelig i kolonner som kan dras inn og ut med håndtak nederst på skjermen så du vil aldri ha behov til å gå tilbake til det forrige bildet. Du har derimot en fysisk knapp for å få opp kortene du har åpnet men det er ikke akkurat en tilbakeknapp. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 De klarte altså ikke å lage et nettbrett som ikke ser ut som iPad? Er lei av at ingen klarer å tenke nytt. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 De klarte altså ikke å lage et nettbrett som ikke ser ut som iPad? Er lei av at ingen klarer å tenke nytt. Du har altså ikke hørt om HP Slate? Den ble annonsert før iPad og ligner på en prikk. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Veer er ikke mye pen. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 De klarte altså ikke å lage et nettbrett som ikke ser ut som iPad? Er lei av at ingen klarer å tenke nytt. Så hvordan foreslår du at den skal se ut? Jeg kan ikke se så mange muligheter, man må ha en stor skjerm med en ramme rundt man kan holde i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg