Sladre Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har funnet ut at jeg vil kjøpe en ny laptop. Eneste kravet mitt er at den fungerer OK til surfing/film + har hdmi utgang. (I hvertfall tilkoblingsmuligheter til tv, helst hdmi) - Det kan være en mini-pc, men kan også være en en vanelig laptop størrelse. Kan noen hjelpe meg med å finne en så billig laptop som mulig til disse kravene? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Sjekk med prisjakt.no Alle laptop'er med HDMI-utgang duger til din bruk. Endret 10. februar 2011 av thomit Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Tusen takk !! Så jeg kan rett og slett finne den billigste pcn med hdmi og den vil fungere fint til filmavspilling og surfing? (er rimelig blakk skjönner du) Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) jepp - det er kvalitetsmessige forskjeller, selvfølgelig - men alle bærbare med HDMI-utgang skal kunne overføre bilde og lyd til TV. Og surfe nettet kan alle gjøre fint. Dersom du vil overføre HD-kvalitet, så sjekk at skjermkortet eller grafikkbrikken faktisk kan levere 1920 x 1080 oppløsning - altså, ikke nødvendigvis på dens egen skjerm, men ut gjennom HDMI. Endret 10. februar 2011 av thomit Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Ok, hvordan kan jeg se om skjermkortet klarer dette? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Dersom det ikke er oppgitt, kan du sjekke her . Dersom du klikker på navnet på det aktuelle kortet, kommer du til en mer detaljert beskrivelse . Se etter HD-støtte 1920 x 1080. Jeg kan berolige deg med at 99% av de kortene eller grafikkchip'ene som er på markedet nå, klarer dette, men du bør sjekke for sikkerhets skyld dersom du går for en av de aller billigste maskinene på markedet. Endret 10. februar 2011 av thomit Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Ok, tusen takk for all informasjonen. En siste ting, om du har tid/lyst. Kan du komme en en anbefaling på en pc som klarer dette? - Vil helst at jeg kan dele opp betalingen. 13"-14" skjerm er perfekt. Mini-pc fungerer også om det er det du vil anbefale iforhold til pris/ytelse. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Mini-pc: Asus Eee 1015PN 13,3 tommer: Asus UL30A Forslag. Hvordan du kan fikse betalingen, må du sjekke med den enkelte forhandler. Endret 10. februar 2011 av thomit Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Tusen takk, da går jeg for 13,3 tommeren i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå