Manlulu Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Og nå vil ikke spotifyen synce, så jeg får ikke lasta ned sangene og hørt dem i offline modus lenger. Dette skjedde veldig pluttselig. Har brukt spotify på mobiln i offline modus i mange måneder før dette skjedde. Hjelp! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er slik at du må logge på online og verifisere brukeren din av og til. Kan det være dette som har skjedd? Eventuelt kan du slette programmet og legge det inn på nytt Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) logge meg på online og vertifiserer? via pcn? Kan du si eksakt hvordan jeg gjør dette? Endret 10. februar 2011 av Manlulu Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nei via telefonen. Men dette gjør du vel når du prøver å synce sangene dine. Fikk beskjed på min mobil for ikke så lenge siden at jeg måtte logge på for å verifisere at jeg fortsatt hadde premium abb. Du har fortsatt Spotify premium? Jeg har ikke iPhone, men jeg tipper det ikke skal være noe problem å slette programmet, og laste det ned på nytt. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 ja jeg har fortsatt premium.. skal prøve å installere det på nytt nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå