Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Wigan


Smågal

  

35 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Ja det er det jeg sier, ser ut som et frispark til meg ihvertfall. Men det jeg prøver å si er at det ikke er så rart at Suarez vil ha frispark for "alt" akkurat nå tidlig i "England"-karrieren sin pga. måten det funker på i Spania osv. :p

 

Det var litt svakt av Suarez..

 

EDIT: Han spilte ikke i La Liga, stemmer det ;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er det jeg sier, ser ut som et frispark til meg ihvertfall. Men det jeg prøver å si er at det ikke er så rart at Suarez vil ha frispark for "alt" akkurat nå tidlig i "England"-karrieren sin pga. måten det funker på i La Liga.

 

Det var litt svakt av Suarez..

 

Vil faktisk gå såpass langt å si at det var veldig svakt. Burde utnyttet det bedre. Jaja, fortsatt tid!

Lenke til kommentar

Vel, det gode fra i dag er at Meierles er i form. Fighting-spiriten på slutten var knall å se på, og Kenny fikk se hvor udugelig enkelte av spillerene våre er. Kan vi, vær så snill, selge Jovanovic og Maxi samt skaffe noen som kan erstatte Kuyt(ving) og muligens begynne å bruke Wilson framfor svartens Skrtel?

 

Champions Leauge, med dette laget er vanskelig. Forøvrig tenker jeg alltid på arabiske terroristceller når jeg hører navnet Ali Al-Habsi...

Endret av WCH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kuyt kan ikke legge innlegg, og Johnson treffer mer eller alltid motspilleren og lager corner. Cornere er jo vell og bra, men ikke når hovedparten av sjansene kommer til FUCKINGS Skrtl som er så ræva foran mål at fiseringen gjør vondt. Du er på toppen av min Shit-List Martin!

 

N'Gog har jeg nærmest gitt opp.

 

Men sett bort fra resultatet var det en helt grei kamp, fortjente 3poeng imo, men wigan er wigan. Liker fremdeles ikke Wigan, kommer aldri til å gjøre det heller.

Lenke til kommentar

Stang ut var passende ja. En grei kamp av Liverpool, med flere lyspunkter. Meireles stod fra i dag, Kuyt strålende i 1. omgang, og carragher og Kelly med mange gode inngrepne. På topp herjet Suarez og skapte mange gode situasjoner.

Dessverre falt vi i 2. omgang. Ngog fant seg ikke til rette og ble usynlig og Lucas som gir fra seg ballen alt for enkelt.

 

Skuffende resultat. Får ta med oss en Meireles i storform, og se fremover mot de kommende kampene :)

Lenke til kommentar

Marginer altså. Kjipt ikke fortsette rekken med seire etter hjemmekamp mot Wigan av alle lag, for dette er en kamp vi skal vinne uansett. Har nevnt Kuyt en god del ganger før og gidder ikke å kritisere han lengre. Har du sett han spille et par kamper så har du sett det meste. God førsteomgang hadde han, men ikke faen at han er verdig en spissplass. Så godt i dag hvorfor jeg ville ha Adam i Januar. Gerrard var ute, Meireles måtte ut og vi stiller med tre kortvokste søramerikanere på midtbanen. I rest my case, for det er no good. Suarez kan fucke off med den divinga si. Synd om det skal ødelegge inntrykket av ham for han er jævlig god. Kommer garantert til å bli en hit etterhvert. En i stolpen og en i tverra på frispark sier at han nærmer seg en slags form. Uheldig og udyktige var vi i dag, men forhåpentligvis så tar vi West Ham borte neste helg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...