Gå til innhold

hva tror dere kan være kult å gjøre på dette bildet?

Anbefalte innlegg

Hei!

driver med stuping, og i den sammenheng kom avisa innom her en dag og tok et bildet jeg syns var kult. så jeg lurte på, hva tror dere kan være kult å gjøre på bilde, med tanke på noe redigering, tekst?

hadde vært dritkult å fått klipt ut meg og han på en fet bakgrunn, men er ikke noe talent akkurat i photoshop :whistle:

uansett, her er bildet; Copyright Lasse Skår og Nicolaj broby :p

181691_10150138913461675_664036674_8437134_5885037_n.jpg

168901_10150127492476675_664036674_8274811_2573105_n.jpg

vet ikke hvilket av de som egner seg best, hva tror dere? :)

hmmm, hvorfor fungerer ikke bildefunksjonen??

der vettu :)

Endret av Lasse94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen vennlige sjeler kan kanskje klippe ut stuperne og lagre som photoshop-fil, så du kan putte inn ønsket bakgrunn selv?

Ellers - fint fanget av avisa! :)

(Selv om jeg selv hadde foretrukket litt større blender, så bakgrunnen ikke hadde blitt så forstyrrende - kunne da hatt lavere ISO også..)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

I utgangspunktet synes jeg dette bildet var kjempekult!

Jeg ser at det allerede er redigert litt (eksponeringen på nærmeste ansikt er lysnet noe). Hvis jeg skulle gjort noe mer ville jeg kanskje klippet litt på venstre- og høyrekanten (få bort litt av stuperiggen og de folkene som ser en annen vei), men bevart mest mulig av høyden i bildet - og særlig hun på tre-metern som ser ut som hun ber til høyere makter om at dette må gå bra. Fargen på nærmeste stuper er også litt grønn, så den ville jeg kanskje forsøkt å rett opp i en mer hudvennlig farge;) Men igjen - dette er detaljer i et fantastisk bilde!

Lykke til videre med idretten din!

Lenke til kommentar

I utgangspunktet synes jeg dette bildet var kjempekult!

Jeg ser at det allerede er redigert litt (eksponeringen på nærmeste ansikt er lysnet noe). Hvis jeg skulle gjort noe mer ville jeg kanskje klippet litt på venstre- og høyrekanten (få bort litt av stuperiggen og de folkene som ser en annen vei), men bevart mest mulig av høyden i bildet - og særlig hun på tre-metern som ser ut som hun ber til høyere makter om at dette må gå bra. Fargen på nærmeste stuper er også litt grønn, så den ville jeg kanskje forsøkt å rett opp i en mer hudvennlig farge;) Men igjen - dette er detaljer i et fantastisk bilde!

Lykke til videre med idretten din!

Tusen takk! skal gjøre litt med fargene på folkene, men de er ikke redigert fra før. Vi hadde to blitser oppe på platformen, så kan hende det er derfor?

Lenke til kommentar

For å redigere fargen i photoshop elements kan du markere området du vil endre (den grønne skyggen) og gå inn via "enhance" -> "adjust color" -> "Color variations" og klikke "reduce green". Legger ved et forslag. Men det blir jo bare flikking på et allerede glimrende foto.

post-216367-0-28991100-1297368490_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...