abene Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Last ned nye sikkerhetsoppdateringer for Reader X og Flash. Les mer Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nye sikkerhetsoppdateringer er alltid bra. Sumatra PDF fungerer forøvrig MYE bedre til LaTeX og TexnicCenter enn Reader X i Windows. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) "Vi minner om at det finnes flere alternative PDF-lesere, blant annet følgende:" Blant annet er om intetkjønn, blant andre til flertall Full bøying her. Endret 11. februar 2011 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 "Vi minner om at det finnes flere alternative PDF-lesere, blant annet følgende:" Blant annet er om intetkjønn, blant andre til flertall Full bøying her. feilt forum. Om du ikke klarte å forstå den setningen, så må du følge bedre med på skolen... Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 "Vi minner om at det finnes flere alternative PDF-lesere, blant annet følgende:" Blant annet er om intetkjønn, blant andre til flertall Full bøying her. feilt forum. Om du ikke klarte å forstå den setningen, så må du følge bedre med på skolen... Vil absolutt påstå at kommentartråden til en artikkel er rett sted for kommentarer til en artikkel. Mener du at enkle grammatikkfeil er å forvente av artikkelforfatter? Artikler leses av en masse mennesker, og er med på å sette standarden for det som hvordan vi skriver norsk. Så åpenbare feil er skuffende. Og jeg ser ikke hvordan du har klart å trekke slutningen at jeg ikke skjønner hva artikkelforfatter mener med setningen ut ifra at jeg kritiserer gramatikkfeil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 fremdeles ikke noe rettskrivingsforum dette. Dette er et dataforum. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det blir visst "arrestering" uansett hvem vi nå måtte finne på å "hakke på her". Sånn - hold dere on topic nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå