Gå til innhold

Musmatte til optisk mus

Anbefalte innlegg

fUnc surface 1030

JEg skal kjope meg MX300 mus tror jeg! saa burde jeg gaa for en fUnc surface 1030 oxo?

Skal bruke musen mest til spilling cs warcraft osv.

Saa jeg lurte paa hvem musemappe jeg burde ha?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

funcpad er best uansett, hvis man ikke liker icemat.

musematte er faktisk ikke vits å kjøpe heller, hvis man har optisk mus.

noen av de beste har faktisk hjemmelaget matte, et tøystykke rappet rundt en plate. prinsippet med en optisk mus er at den skal registrere ujevnheter i matten.

jeg har spilt starcraft i 5 år, og mx300 er et ypperlig valg av

mus til strategi. den er liten, rask og fin å holde i. brukt den selv lenge.

jeg spille mest cs for tiden og bruker derfor en MIE 3.0..en ekstremt bra mus..jeg vil si bedre enn mx serien til logitech enda.

MEN! nå komme det en mx310 mus. dette er mx300, men en mx500/700 design. hadde jeg vært deg, hadde jeg heller valgt denne. eneste forskjellen fra mx500/700 design, er at den er like fin for høyre og venstrehendte..akkurat som originale mx300+at den da også er liten og lett. LØP OG KJØP! :p

spilt en del wc3 jeg og, men gått litt lei.. EK.cALLe er vaffal meg.

Lenke til kommentar
MÅ man ha scatez for at fUnc skal funke så ypperlig som alle skal ha det til..? Kanskje jeg tar meg råd til en fUnc ser dere, men har ikke råd til og holde musa mi med scatez hele tiden :(

Niks, med mindre du sliter ned de originale padsene som sitter på musa, så trenger du ikke mouseskatez.

Lenke til kommentar

Som sagt i en annen "musmatte" tråd, så testet jeg fUnc på en netcafè i går, med Dual Optical möss, og det var forferdelig syns jeg da.. Jeg bruker M$ 3.0 på vanlig blå tøymatte selv.

Leste også i en annen tråd om qpad, o den nye everglide gamingpad, som begge fikk "bästa produkt" i en eller annen svensk test.. noen som har prøvt noen av de da?

Lenke til kommentar
Som sagt i en annen "musmatte" tråd, så testet jeg fUnc på en netcafè i går, med Dual Optical möss, og det var forferdelig syns jeg da..  Jeg bruker M$ 3.0 på vanlig blå tøymatte selv.  

Alt utstyr på offentlige steder blir som regel forferdelig etter kort tid, dersom det ikke er meget godt vedlikehold der. Møkk, støv og slitasje er et stort problem. Selv ved hjemmebruk må man også avogtil "vaske" mus og musmatte ellers går ytelsen ned betraktelig. Selv bruker jeg en relativt ny og ren MX500 mus på en ren func matte uten noe mouseskatez.

Musa nærmest glir av seg selv dersom jeg holder matta såvidt litt på skrå...

Lenke til kommentar
Ja qpad er vist det beste alternativet tror jeg  

har eid testa everglide gaming mat og jeg likte den ikke!  

ta en titt på denne tråden her ;D  

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=1353...38576065dda99bd

SEL pad aka Q-pad ser jo evig bra ut da stor og fin for cs h0rer med lav sens osv :D

-Sandiz-

Så den posten din.. Men har DU testa qpad? Men anyways, så har jeg ikke plass til det monsteret der på min pult

Lenke til kommentar
På func matta er det vel vanligst å bruke den glatte matta? d.v.s den ru.

Jeg bruker den siden som er minst ru, synes den er glattest.

Nå VET jeg at man ikke bør disse Moderatorne for mye, men:

Er ikke det der litt sånn.. Eh.. smør på flesk?? Det at matta er ru vil vell nødvendigvis bety at den ikke er helt glatt.. Og dermed også at den som er minst ru er den glatteste...??? :wink:

Lenke til kommentar
Ja qpad er vist det beste alternativet tror jeg

har eid testa everglide gaming mat og jeg likte den ikke!

ta en titt på denne tråden her ;D

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=1353...38576065dda99bd

SEL pad aka Q-pad ser jo evig bra ut da stor og fin for cs h0rer med lav sens osv :D

-Sandiz-

Så den posten din.. Men har DU testa qpad? Men anyways, så har jeg ikke plass til det monsteret der på min pult

En fra gamle clanen min har den og skryter veldig av den.. han sier den er 1337!!!! btw www.musemator.com har den i mindre versjon

Lenke til kommentar
På func matta er det vel vanligst å bruke den glatte matta? d.v.s den ru.

Jeg bruker den siden som er minst ru, synes den er glattest.

Nå VET jeg at man ikke bør disse Moderatorne for mye, men:

Er ikke det der litt sånn.. Eh.. smør på flesk?? Det at matta er ru vil vell nødvendigvis bety at den ikke er helt glatt.. Og dermed også at den som er minst ru er den glatteste...??? :wink:

vell uansett så i praksis er det den ru flata som glir lettest/minst motstand, med min func1030 + intellie3.0.

og så vil jeg si at jeg er veldig fornøyd med min func1030 og tenker på å kjøpe ny siden den jeg har nå er ehrm blitt behandlet litt dårlig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...