Gå til innhold

Musmatte til optisk mus

Anbefalte innlegg

Trenger forslag til musmatte. Spiller mye cs, og bruker 1,5 i sens, så bør derfor helst være en romslig musmatte :D Jeg optisk mus fra logitech. Noen som kan gi meg et par tips om hva jeg burde kjøpe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet hva du strir med når det gjelder musematte :) been there done that.

Mine matter:

Blå 3M

mediawebserver.dyn?KKKKKKtrCWZKdnLK8nLKKKY4xwlio_9n-

treg matte, blir fort skitten

Icemat

Icemat004_small.jpg

Brukte den til Razor2000. Funket fint utenom de irriterende høyfrekvente lydene som kommer når du beveger musen.

Kryptec X-Board

ktxbtr.jpg

Likte aldri denne matten.. vet ikke helt hvorfor. Testet kun med optisk mus.

Ratpadz

P4080040.jpg

Denne liker jeg veldig godt. Litt unøyaktig og litt høy, men lett å gjøre ren, stabil og stor.

fUnc surface 1030

front.jpg

Den beste matten jeg har hatt. Vendbar innerdel, lett å gjøre ren, lav matte (2.5mm ca). Negativt er at den etterhvert har blitt litt slitt i senter, så ny fUNC er i tankene mine.

Lenke til kommentar

fUnc surface 1030

front.jpg

Den beste matten jeg har hatt. Vendbar innerdel, lett å gjøre ren, lav matte (2.5mm ca). Negativt er at den etterhvert har blitt litt slitt i senter, så ny fUNC er i tankene mine.

WOW!! har du greid å slite ut ei func- matte? du spiller mye mann!

Lenke til kommentar

Vurderte for en stund siden å kjøpe ny musematte, men siden INGEN butikker i Drammensområdet fører verken fUnc eller IceMat må jeg klare meg uten. Gidder ikke å bestille fra Komplett/PS Data med medfølgende fraktutgifter.

Jeg drømmer fortsatt om en IceMat, men jeg får heller se hva som er best etter fullført militærtjeneste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hørt at spesielt steelpad kan være litt røff på musa. Siden paden er av stål så slites den ikke men deriomot musa slites ned fortere.

Dessuten så jeg tilfeldigvis at "EB games" inne i Oslo S kjøpesenteret hadde både Icepad og Steelpad til salgs.. (For de som ønsker å unngå Komplett ol.)

(Ellers er jeg også kjempefornøyd med min func matte :) )

Lenke til kommentar

fUnc surface 1030

JEg skal kjope meg MX300 mus tror jeg! saa burde jeg gaa for en fUnc surface 1030 oxo?

Skal bruke musen mest til spilling cs warcraft osv.

Saa jeg lurte paa hjem musemappe jeg burde ha?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...