blizz Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Trenger forslag til musmatte. Spiller mye cs, og bruker 1,5 i sens, så bør derfor helst være en romslig musmatte Jeg optisk mus fra logitech. Noen som kan gi meg et par tips om hva jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 fatality tøymatte aka supermat? jeg har lav sens jeg oxo og ville ikke hatt noe i mot i a ha den lavere Lenke til kommentar
schwin Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Func eller icemat er jo fine. Steelmat eller speedmat er også muligheter. Icemat fungere hvertfall fint sammen med optisk, den har jeg prøvd selv... Se på www.icemat.com der det står hvilke muser den er testet med.. schwin Lenke til kommentar
picachu Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Vet hva du strir med når det gjelder musematte been there done that. Mine matter: Blå 3M treg matte, blir fort skitten Icemat Brukte den til Razor2000. Funket fint utenom de irriterende høyfrekvente lydene som kommer når du beveger musen. Kryptec X-Board Likte aldri denne matten.. vet ikke helt hvorfor. Testet kun med optisk mus. Ratpadz Denne liker jeg veldig godt. Litt unøyaktig og litt høy, men lett å gjøre ren, stabil og stor. fUnc surface 1030 Den beste matten jeg har hatt. Vendbar innerdel, lett å gjøre ren, lav matte (2.5mm ca). Negativt er at den etterhvert har blitt litt slitt i senter, så ny fUNC er i tankene mine. Lenke til kommentar
blizz Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Takker for svarene:) Blir vel enten fUnc surface, supermat eller icemat på meg da. Akkurat nå sliter jeg med en "plastklump" med Dell reklame på. *lol* Så uansett hva jeg kjøper så blir det nok en stor forbedring Btw, noen som har testet dette: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 func, som skrevet over er nydelig. anbefales på det sterkeste.. vendbar matte med forskjellig "motstand" alt ettersom hva du liker best.. en helt glatt del, eller en litt mer ru.. Lenke til kommentar
blizz Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Stikker og bestiller meg en fUnc surface og mouse scatez med en gang, hehe Takk for hjelpa dere som svarte :smile: Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 fUnc surface 1030 Den beste matten jeg har hatt. Vendbar innerdel, lett å gjøre ren, lav matte (2.5mm ca). Negativt er at den etterhvert har blitt litt slitt i senter, så ny fUNC er i tankene mine. WOW!! har du greid å slite ut ei func- matte? du spiller mye mann! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 har slitt en jeg oxo men bare på den myke siden Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Vurderte for en stund siden å kjøpe ny musematte, men siden INGEN butikker i Drammensområdet fører verken fUnc eller IceMat må jeg klare meg uten. Gidder ikke å bestille fra Komplett/PS Data med medfølgende fraktutgifter. Jeg drømmer fortsatt om en IceMat, men jeg får heller se hva som er best etter fullført militærtjeneste. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 http://razer.tigga.org/index-p03-en.php Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 HAH! Forsvarets "FISBasis" matte banker rompe på alle! Lenke til kommentar
papp Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 kan man slite ut en icemat? eller er det umulig siden den er av glass? Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 På func matta er det vel vanligst å bruke den glatte matta? d.v.s den ru. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 På func matta er det vel vanligst å bruke den glatte matta? d.v.s den ru. Jeg bruker den siden som er minst ru, synes den er glattest. Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det er ikke noe problem å slite ut en func Men et godt kjøp er det!! Liker den ru sida Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har hørt at spesielt steelpad kan være litt røff på musa. Siden paden er av stål så slites den ikke men deriomot musa slites ned fortere. Dessuten så jeg tilfeldigvis at "EB games" inne i Oslo S kjøpesenteret hadde både Icepad og Steelpad til salgs.. (For de som ønsker å unngå Komplett ol.) (Ellers er jeg også kjempefornøyd med min func matte ) Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 fUnc surface 1030 JEg skal kjope meg MX300 mus tror jeg! saa burde jeg gaa for en fUnc surface 1030 oxo? Skal bruke musen mest til spilling cs warcraft osv. Saa jeg lurte paa hjem musemappe jeg burde ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå