Lasse94 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei alle sammen! vet ikke om det er lov å spørre om dette men: kom på en litt morsom ide her: jeg lagde meg en blogg isted for å skjekke om man kan skjule javaskript i kommentarfeltet til bloggene. så jeg brukte html tagen <!--blablabla --> og det funkerte strålende så da tenker jeg: finnes det noen kule koder man kan legge inn bare sånn for å være litt jævlig? har noen tapere i klassen som har en blogg hvor de bare slnger ut dritt om hvor tjukk hun ene i klassen er osv, så tenkte jeg kunne bølle litt tilbake? evt. finne brukernavn og passord, men vet ikke om det er tillat å få vite på diskusjon.no, så bare si ifra hvis det ikke er lov Noen som har noe på hjertet? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ja, jeg har en ting på hjertet. har noen tapere i klassen som har en blogg hvor de bare slnger ut dritt om hvor tjukk hun ene i klassen er osv, så tenkte jeg kunne bølle litt tilbake? Ta og pust inn, og fortell de ansikt til ansikt at de bør stoppe det. Lenke til kommentar
Lasse94 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 hehe, ja vi gjør det og, men hadde vært ganske gøy å kødda med de også, men siden over 200 har lest tråden, men ingen svarer så er det fins det vell ingenting man kan gjøre da? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Synes dette problemet passer bedre her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=334 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 De fleste som har en blogg benytter gjerne et "utprøvd" system, som blogg.no, blogspot, blogger, wordpress etc. På slike systemer har de nok god beskyttelse for alle former for "injection" exploits... så det vil nok ikke funke... Lenke til kommentar
Lasse94 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 okei, skjønner Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå