HellFire- Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei! På arbeidsplassen min skal vi gå til innkjøp av 2 store skjermer. De skal brukes til å overvåke diverse utstyr. En monitor uten mulighet for å ta mot TV signal koster skjorta i den størrelsen vi ønsker. Jeg har funnet en god tv fra Samsung (55 LCD/LED) for rundt 13 000. En monitor på 46" koster sinnsykt mye mer. Vi ønsker å kjøpe 2 fine samsung TVr, men vi ønsker ikke å betale lisens (x 2 ) i flere år fremover. Tips? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 kan man ikke plombere tver da?(altså få koblet fra mottakeren) Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har lest mye om det, blant annet her på forumet. Men jeg vet ikke hvordan det kan gjøres med digitaletunere. Og ryker ikke garantien? Hvem er det i så fall som tar på seg slike oppgaver? Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg ringte NRK's lisenskontor og fikk vite at ettersom jeg var i bedrift, så kunne vi bare få et autorisert verksted til å plombere tvn. Jeg spurte hvordan jeg kunne finne ut om et verksted var autorisert til å gjøre dette, men det hadde hun ikke noe svar på. Jeg kom til å få lisenskrav, men da skulle jeg bare sende kvitering med dokumentasjon på at tvn var plombert. Jeg sjekket på samsung sine sider (ettersom det er TVn vi skal kjøpe) og fant ut at Servicesenteret her i Ålesund fikser TV'r for de. Så jeg ringte servicesentere og de kunne fikse det på dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå