Sennepo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei, trenger hjelp til å velge nytt gaming headset! Skal oppgradere mitt headset fra siberia v2 headset, til ?????? Jeg trenger et headset nr. 2 til lan, TG next. Mine krav for et lan-headset: - God mic (aktiv støyreduksjon er et pluss) - Lydisolerende (stenger ute musikk, folk som snakker osv.) - Kunne spille høyt med klar lyd - Komfort - Lett å justere lyd, mute mic. - Fungere bra til fps spill (CSS, 1.6 , Cod:bo) - Pris max 700kr Har sett på noen alternativer, men kom gjerne med andre forslag: ____________________________ Roccat Kave - God Mic - Lydisolerende - Kan spille høyt med klar lyd - Lett og justere lyd, mute mic. - Supert til fps spill - Ganske tungt og ubehagelig over lengre tid med spilling. Modifikasjon må til for at det skal bli behagelig. _____________________________ Logitech g35 ???? ???? ???? Har ingen erfaring med dette headsettet, noen som kan komme med positive/negative erfaringer? _____________________________ Lenke til kommentar
sLR Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har alltid brukt Steelseries headsets, så disse bør du ta en titt på, jeg har aldri følt at de er veldig støyreduserende, men skal du spille compo ( når støyredusering faktisk er viktig ) så har ikke oflk desibell-dragrace uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå