f0kus Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Hei Da jeg var 16 og gikk VG1 Byggfag klarte jeg å gjøre det store. Fikk xx antall dager fravær + xx enkeltimer. På VG2 tok jeg meg selv i nakken og fikk relativt lite fravær. Det tredje året resulterte i ingen læreplass. Nå vurderer jeg å gå VG1 om igjen for å rette på fraværet. Hvis jeg gjennomfører VG1 og skal søke læreplass, skal jeg da legge begge VG1-vitnemålene med i søknaden, eller holder det med den siste? Endret 10. februar 2011 av f0kus Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 det bør holde med den siste. husk at du bør få bedre karakterer enn forrige gang du tok for da stiller du helt klart sterkere. har du noen annen arbeidserfaring? en referanse som kan gi deg et godt skussmål som sier til den eventuele bedriften at du er en seriøs arbeidstaker. Lenke til kommentar
f0kus Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Takker for svar. Jobber for tiden på en Statoil bensinstasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå