deep4 Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Hei Brukernavn: deep4 Hvor lenge du har spilt Minecraft: Jeg har bygget og koset meg i sp fra november, men nå vil jeg ha litt selskap: ) Din erfaring innen Minecraft: Jeg bare slipper fantasien løs så får vi se. Hvordan du fant serveren: Googlet "Minecraft server Norway" så var det denne som virket mest pålitelig. Hvorfor du vil spille på serveren: Lei av å være alene i sp, og synes denne serveren ser knall ut: ) Hva er din største styrke: Både høyt og lavt: ) Har lest Reglene: Jepp: ) to ganger faktisk! 1 Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Det var vel ikke meningen at du skulle opprette en egen tråd, vel? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Tipper han skulle søke for Hardwork serveren siden søknaden ligner på søknad oppsette der Du skal skrive det inni denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916 Lenke til kommentar
hardcoreminecraftgamer Skrevet 11. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2011 Hei! jeg har veldig lyst til å spille på serveren deres. Har spilt på ganske mange servere nå men alle kompissene mine spiller på denne. Jeg kjenner flere folk blandt annet marcus epethite,dyrseth95, anders liland osv håper jeg for spille på serveren deres mvh:Vetle Lenke til kommentar
OleogRobin Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 hei det er robbe123 har bygge prosjekt med noen venner oleogrobin magga92 og sindrezuko vi ønsker og utvidde tomten enda mer biten vi vil ha har jeg markert og den er verdt ca 22g kan vi få den for 18g og 2diamant håper vi får lov hilsen robbe123 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Post i riktig tråd, er dere snille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg