schwin Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 FSK| : hvorfor "quota" du meg der ? Tror kanskje du misforstod. Jeg prøvde bare å presisere for Pluto at jeg er et "hokjønn" he-he... Pirk pirk Han quota deg for å foreslå en skitten seksuell løsning mellom deg og denne it-ansvarlige ved bedriften for å oppnå en sletting av mailen... Så det så. schwin Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 bah, ddos mailservern til mottaker Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Prøv den med viruset da ffs. Hvis ikke fyren kan alt for mye om data går han glatt på den. Bare si det er et nytt virus som sprer seg ved hjelp av mailinglister og bruker tilsynelatende ufarlige filnavn elns. Fortell om internetts kolaps og verdenskriser hvis han åpner den mailen, men ikke overdriv, for da tror han bare du spøker. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 I Office 2003 er det et sikkerhetssystem som lar deg velge mottakere som skal ha rettigheter til å lese/kopiere mail/dokumenter som sendes. Kanskje noe for personer som sender sensitiv informasjon? :wink: Tror du kan få en gratis beta2 utgave av ms, uten å være beta tester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå