Cuneax Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Trolljegeren er et artig stykke film. Les mer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Otto Jespersen er med, så konge film! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes filmen var grei underholdning, men hadde ventet at den skulle være lit mer skummel og mystisk. Dvs. den var jo faktisk ikke skummel i det hele tatt og jeg fikk aldri følelsen av at trolljegeren noensinne var i reell fare. Fra traileren virket den også mye mer "kul", men dessverre var stort sett alle "kule" høydepunktene brukt i selve traileren. (Type: Otto Jespersen kommer stormende gjennom skogen og brøler TROLL!!!) ellers synes jeg selv ett av de store høydepunktene var scenen med "de tre bukkene bruse" Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ett must til helgekosen Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Så den her om dagen (har bare 720p tv og 3.0 anlegg tho) og den var kongebra Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Synes den var ganske bra http://www.youtube.com/watch?v=li6tyhzSEmk Endret 17. februar 2011 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Problemet med trailerne er at de viser alle de "kule" scenene, og når man ser filmen kommer alt det mindre interessante fyllstoffet og man sitter bare og venter på den og den trollsekvensen man så i trailern. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det tok ikke lange tida før Youtube fjernet det klippet. Det var ikke en trailer, men fra selve filmen. Selskapet Web Sheriff rapporterte meg. Nå stenges kontoen min om jeg tas enda en gang. For noen nazister... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det tok ikke lange tida før Youtube fjernet det klippet. Det var ikke en trailer, men fra selve filmen. Selskapet Web Sheriff rapporterte meg. Nå stenges kontoen min om jeg tas enda en gang. For noen nazister... Du som legger opp video fra filmen deres.. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det tok ikke lange tida før Youtube fjernet det klippet. Det var ikke en trailer, men fra selve filmen. Selskapet Web Sheriff rapporterte meg. Nå stenges kontoen min om jeg tas enda en gang. For noen nazister... Du som legger opp video fra filmen deres.. Ja, men altså ærlig talt, et klipp på 1:30 minutter er jo ingenting i den store sammenhengen. Visste ikke at det fantes selskaeper som patruljerte på denne måten. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Denne filmen hadde potensialet, men store deler av filmen er kun gjesp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Brudd på copyright er brudd på copyright. De fjerner warcraft-videoer også hvis det inneholder lisensiert musikk. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tar ikke Kaarekanraadi sin side her men, de (blizzard) bryr seg fint lite om Starcraft 2 soundtracket som ligger på youtube. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 1.2.3... gidder ikke å støtte drittsekker. Gratulerer "Web Sheriff", bra jobbet! Og bra jobbet SF Norge. Ser ikke meg som kunde igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg