drabant Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei Håper noen kan hjelpe eg med dektop dock driten jeg kjøpte til galaxy tab. har koblet til tv med hdmi kabel A-C, problemet er at bildekvaliteten er ufatelig elendig, føler jeg har gått 15år tilbake i tid, da jeg lastet ned ASF filer fordi de tok minst plass skal d være slik eller er det tv'n som ikke henger med? er på ingen som helst måte flink til dette så håper på noe hjelp. Lenke til kommentar
mortent69 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei Håper noen kan hjelpe eg med dektop dock driten jeg kjøpte til galaxy tab. har koblet til tv med hdmi kabel A-C, problemet er at bildekvaliteten er ufatelig elendig, føler jeg har gått 15år tilbake i tid, da jeg lastet ned ASF filer fordi de tok minst plass skal d være slik eller er det tv'n som ikke henger med? er på ingen som helst måte flink til dette så håper på noe hjelp. Har samme erfaring med min dock. Den er blitt redusert til en veldig dyr ladestasjon, da bildet ved tilkobling er svært dårlig, og lyden fraværende. Har du prøvd den på andre tv'er? Noen påstår det er forskjell.... Lenke til kommentar
drabant Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 dyr ladestasjon ja. da jeg kjøpte den var det selfølgelig ikke med noe hdmi kabel, slik at jeg måtte ned å punge ut 300,- til. slik at jeg har en ladestasjon til 750,- har ikke prøvd på et annet tv, kansje det er det som er feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå