NicolasDarvas Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) "Vi skal gjøre mer av det som er bra, og vi skal gjøre mindre av det som er dårlig" "Vi bruker allerede mye penger, men vi skal gi enda mer" Endret 10. februar 2011 av NicolasDarvas 2 Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 "Jeg har ikke sagt det før, men gjentar det gjerne" "Jeg lovet egentlig ingenting i dag, og det skal jeg holde" "Når Bondevik klager over temperaturen i økonomien, blir det som å høre en fyrbøter klage over varmen." "Det er ikke slik at steinalderen sluttet fordi man gikk tom for stein" "Jeg tør nesten ikke skru på radioen, jeg, for det forsvinner en milliard hver gang jeg hører noen fra Fremskrittspartiet" "Men jeg må understreke at det ikke er regjeringen som betaler, det er befolkningen. De betaler skatt, og jeg bruker pengene" "Den beste egenskapen for en politiker er å si ingenting på lengst mulig tid" "Vi står for den politikken vi står for" "Å få lov til å bli født i Norge er på en måte som å vinne i Lotto" 6 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det aller beste: "Dette blir vår månelanding". Lenke til kommentar
kans Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er ikke et sitat men synes absolutt den passer inn her! FAntastisk morsomt og se på http://www.youtube.com/watch?v=AmvOccjod6U 3 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 LIkte i anledning "monstermastene på spørsmål om sviktende saksbehandling: "det er en god saksbehandling, som har blitt enda bedre". Lenke til kommentar
Warz Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 "Alle SKAL med" - Jens Stoltenberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå